به منظور میزبانی هر چه بهتر المپیک جهانی نوجوانان المپیک 2010/سنگاپور میزبان 60 نماینده کمیته ملی المپیک کشور های مختلف بود

به منظور میزبانی هر چه بهتر المپیک جهانی نوجوانان المپیک 2010/سنگاپور میزبان 60 نماینده کمیته ملی المپیک کشور های مختلف بود
کمیته برگزاری المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور به منظور گسترش روابط بین المللی در این دوره از مسابقات جلساتی را با نمایندگان کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته برگزاری المپیک نوجوانان سنگاپور طی نشست هایی با نمایندگان مختلف از سراسر دنیا به بحث و گفتگو پیرامون این دوره از مسابقات پرداخت. در سومین نشست آن که 11 الی 13 می برگزار شد بیش از 60 نماینده از کشورهای عضو شورای المپیک آسیا، کمیته های المپیک اروپا، کمیته ملی المپیک آفریقا، سازمان ورزش پان امریکن و کمیته المپیک اقیانوسیه حضور داشتند.
گفتنی است؛در طول این جلسات نمایندگان خارجی اطلاعات بیشتری از المپیک نوجوانان سنگاپور 2010 بدست آورده و از آنها دعوت شده تا در همه مراحل این مسابقات از جمله برگزاری رویدادها در صورت تمایل مشارکت نمایند و از طریق رسانه های خود این بازیها را گسترش دهند.

 

۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.