یک اتفاق جالب و جوانمردانه در بیست و یکمین دوره المپیک زمستانی- ونکوور 2010؛اسکی باز آلمانی با باتوم اسکی یک سوئیسی نایب قهرمان شد

یک اتفاق جالب و جوانمردانه  در بیست و یکمین دوره المپیک زمستانی- ونکوور 2010؛اسکی باز آلمانی با باتوم اسکی یک سوئیسی نایب قهرمان شد
یک اسکی باز آلمانی در حالیکه چند متری تا خط پایان فاصله داشت ناگهان باتوم اسکی اش شکست تا با باتوم اسکی یک سوئیسی که در کنار پیست شاهد این اتفاق بود نایب قهرمان شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "توبیاس آنجرر" اسکی باز آلمانی در مسابقات صحرانوردی تعقیبی در حالی که چند متری به خط پایان نزدیک بود تابه مدال نقره بازیها دست یابد ناگهان باتوم اسکی اش شکست تا آه از نهادش خارج شده و مدل این بازیهای را از دست رفته تلقی کند.
اما یکی از اعضای تکنسین کشور سوئیس که در کنار زمین مسابقات نظاره گر این صحنه بودخیلی سریع به طرف این اسکی باز آلمانی رفته و  باتوم اسکی خود را به وی داد تا زمان را از دست نداده و به مسابقه ادامه دهد که همین امر باعث شد تا اسکی باز آلمانی با ادامه مسابقه خود به مدال نقره این بازیها دست یابد.
آنجرر بعد از بازیها از برخورد جوانمردانه این تکنیسین  سوئیسی بخاطر اهدا باتوم اسکی خود به وی برای ادامه مسابقه در بزرگترین رویداد ورزشی 2010 قدردانی و تشکر کرد.


۴ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.