با حضور دکتر قراخانلو:جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

با حضور دکتر قراخانلو:جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

صبح امروز جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که با حضور دکتر قراخانلو و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از زحمات دکتر سید شمس الدین تقوی در طی مدت سرپرستی آکادمی ملی المپیک تقدیر و تشکر شد.
همچنین حاضرین جلسه در رابطه با مجموعه فعالیت های انجام گرفته در سال 98 و ارائه گزارش، جمع بندی و تحلیل فعالیت های سال جاری و پیش بینی برنامه های مراکز آکادمی در سال 99 بر اساس سیاست کمیته ملی المپیک و آکادمی به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد برنامه های خود را ارائه نمایند.
در این جلسه مقرر شد گزارشی جامع از برگزاری نخستین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و دستاوردهای کاربردی آن جمع آوری شده و جمع‌بندی‌های لازم برای برگزاری این همایش در سال آینده اقدامات لازم انجام گیرد.
در ادامه جلسه در خصوص شرایط ویژه و حاکم بر جامعه و آکادمی ملی المپیک به دلیل شیوع ویروس کورونا نکاتی ذکر شد، و بر آمادگی آکادمی در این ایام برای ارائه سرویس به ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند و یا در راه کسب سهمیه می‌باشند تأکید شد.
در پایان مقرر شد برای ارائه خدماتی مطلوب‌تر به ورزشکاران، مذاکرات لازم با مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شود تا برای تسهیل در ورود و خروج ورزشکاران و استقرار کارشناسان این فدراسیون با تجهیزات تشخیصی ویروس کرونا در آکادمی ملی المپیک، اقدامات لازم انجام پذیرد.

۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.