پیراهن تیم ملی بسکتبال رونمایی شد

پیراهن تیم ملی بسکتبال رونمایی شد

پیراهن تیم ملی بسکتبال مردان در مسابقات انتخابی کاپ آسیا 2021 رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، عصر دیروز از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی کاپ آسیا 2021 رونمایی شد. این مراسم با حضور رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، مسعود عماری دبیر کل، بازیکنان تیم ملی، مدیران آزانس تبلیغاتی مات و فروشگاه رفاه به عنوان حامیان مالی و اصحاب رسانه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رامین طباطبایی گفت: راه سختی را با کمک بازیکنان تیم ملی، اصحاب رسانه و حامیان طی کردیم و سهمیه المپیک توکیو را به دست آوردیم. هنوز پتانسیل کامل بسکتبال ایران به عمل تبدیل نشده است و امیدوارم با تدارکات خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته ایم، نتایج خوبی در المپیک کسب کنیم.
در ادامه مراسم مسئولان شرکت مات و رفاه با اعلام حمایت خود از بسکتبال به تشریح برنامه هایشان در راستای حمایت از بسکتبال ایران پرداختند.
پس از آن از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا 2021 رونمایی شد. پیراهن کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی دو پیراهنی بود که به نمایش درآمد.
بعد از پایان مراسم حضار در تمرین تیم ملی بسکتبال حضور پیدا کردند و از نزدیک درجریان روند آماده سازی ملی پوشان قرار گرفتند.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا روزهای اول  و چهارم اسفند در تهران با سوریه و قطر روبرو شود.

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.