دومین دوره مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور ۵ تا ۹ اسفند در گرمسار

دومین دوره مسابقات دارت دانشجویان قهرمانی کشور ۵ تا ۹ اسفند در گرمسار

دومین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی گرمسار برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، "دکتر محمدرضا شهابی کاسب" رییس انجمن دارت دانشگاههای کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه و تعمیم دارت در سطح دانشگاههای تحت پوشش درسراسر کشور ، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را در دو مقطع آقایان و بانوان اسفند ماه به میزبانی دانشگاه گرمسار برگزار خواهیم کرد تا زبده ترین دارترهای دانشجو را شناسایی کنیم.
وی افزود: طبق برنامه، مسابقات بخش آقایان در روزهای ۵ تا ۷ اسفند و رقابتهای بخش بانوان در تاریخ ۷ تا ۹ اسفند برگزار می شود.
رییس انجمن دارت دانشگاههای کشور با ابراز رضایت از میزان علاقه مندی و تعداد تیمهای شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: در حالی که دو روز دیگر به پایان ثبت نام در این رقابتها باقی مانده تاکنون ۱۵ تیم در بخش پسران و ۱۵ تیم هم در رده دختران برای شرکت در این مسابقات‌ ثبت نام کرده اند و به نسبت سال قبل رشد محسوسی در بعد کمیت داشته ایم که این نشانگر جذب مخاطبین و علاقه مندان دارت در دانشگاههای کشور بوده و مسلما این میزان علاقه مندی در کیفیت و بالا رفتن سطح فنی بازیها هم موثر خواهد بود.


۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.