معصومه جافری : تالار زندگینامه جهان پهلوان تختی از قسمتهای بسیار جالب و ارزشمند موزه ملی ورزش است

معصومه جافری : تالار زندگینامه جهان پهلوان تختی از قسمتهای بسیار جالب و ارزشمند موزه ملی ورزش است

معلمان عضو گروه اموزش درس تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش استان البرز روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک حضور یافته و از موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک بازدید کردند .با توجه به رشته تدریسی این معلمان ،بازدید از موزه ملی ورزش از اهمیت بالایی برای انان برخوردار بود و تالارهای مختلف موزه از جمله  تالار مربوط به تاریخچه حضور ورزشکاران ایرانی در بازیهای المپیک از جمله بخشهایی از موزه ملی ورزش بود که مورد توجه انان قرار گرفت .

معصومه جافری نماینده و سرگروه اموزش درس تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش استان البرز در پایان این بازدید طی گفتگویی اظهار داشت :تاسیس موزه ملی ورزش لازمه هر کشوری میباشد تا بتواند میراث بزرگ تاریخی ورزشی خود  را به عنوان سر لوحه و راهی برای پیشبرد اهداف هر چه بالاتر ورزشی به نسل اینده معرفی نماید .

وی افزود : گنجینه ها و تندیس های موجود در موزه  ملی ورزش بسیاربا ارزش بوده و موجودیت انها باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در بازدید کنندگان میشود.

وی ادامه داد : تالار زندگینامه جهان پهلوان تختی  از قسمتهای بسیار جذاب موزه ملی ورزش بود که مورد استقبال معلمین بازدید کننده قرار گرفت .معصومه جافری در خاتمه این گفتگو از نحوه چیدمان موزه ملی ورزش بخوبی یاد کرد و از زحمات و تلاشهای مسئولین ورزش کشورمان در جهت افتتاح موزه ملی ورزش تشکر و قدردانی نمود.

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.