بازدید دانش آموزان دبیرستان فرگام تهران از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک

بازدید دانش آموزان دبیرستان فرگام تهران از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک

مسئولان و دانش آموزان دبیرستان پسرانه فرگام منطقه 7 تهران با حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اگر چه زمان زیادی از افتتاح موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک نمی گذرد ولی این امر بشدت از سوی مردم و جامعه ورزش کشور بخصوص دانش آموزان و دانشجویان مورد استقبال قرار گرفته بطوریکه تاکنون صدها دانش آموزی و دانشجو به بازدید روزانه از آن پرداختند که به همین منظور صبح امروز دانش آموزان دبیرستان پسرانه فرگام منطقه 7 تهران به همراه مسئولان خود به بازدید از تندیس ها،تابلوهای نقاشی،عکس،کاپ،مدال،مسکات،مشعل،فرش، مستندات،نمادها و اقلام ارزشمند تاریخی ورزشی کشور پرداخته و توسط راهنمای موزه اطلاعات کامل دراین زمینه در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت و به آنها ورزش مینی گلف نیز آموزش داده شد.

 محمد رضا قربانی مدیر دبیرستان فرگام منطقه 7 تهران پس از بازدید  از موزه ملی ورزش طی گفتگو با روابط عمومی موزه اظهار داشت : بایستی از مسئولان ورزش کشورمان بخاطر تاسسیس موزه ملی ورزش قدردانی و تشکر کنیم چراکه آنها زمینه  و بستری را فراهم ساختند تا نسلهای کنونی و آتی  کشورمان با تاریخچه و افتخار آفرینان  ورزش کشورمان به صورت عینی و مستند آشنا شوند.
وی افزود : گنجینه های ارزشمندی در موزه ملی ورزش وجود دارد که از جمله آنها میتوان به عکسها و اشیا تاریخی   مرتبط با ورزش و همچنین تندیس های قهرمانان ورزش کشورمان اشاره کرد  .

محمد رضا قربانی در ادامه گفت : همه تالارهای موزه ملی ورزش به دلیل محتوای ارزشمند آنها قابل توجه بودند ،امیدوارم این موزه توسعه یافته و گنجینه های بیشتری از ورزش کشورمان را در بازدید های اتی از این موزه در آن  مشاهده کنیم .

 

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.