به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛حسین ساوه شمشکی پیش از مسابقه: استرس ندارم؛ تنها نگرانی‌ام پیست یخی رقابت‌هاست

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛حسین ساوه شمشکی پیش از مسابقه: استرس ندارم؛ تنها نگرانی‌ام پیست یخی رقابت‌هاست
حسین ساوه شمشکی گفت که پیش از شروع نخستین مسابقه‌اش در بازی های المپیک ونکوور استرس ندارد و تنها نگرانی‌اش پیست یخی کریک ساید است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ ملی پوش آلپاین ایران در رابطه با آخرین وضعیتش می گوید: ما در ایران بر روی برف نرم تمرین می کنیم اما، پیست‌های ونکوور یخی است، با تمرینانی که در چند روز گذشته بر روی پیست های یخی و در کنار قهرمانان جهان انجام داده ام شرایط خوبی دارم.
وی که دوشنبه صبح از پیست اصلی مسابقه دیدن کرده است، می گوید: مشکل پیست این است که برآمدگی های زیادی دارد و نمی شود بر روی آن راحت اسکی کرد، ما تجربه اسکی کردن بر روی پیست های یخی را نداریم، تنها در رقابت های جهانی والدیزر فرانسه بر روی پیست یخی مسابقه دادیم، امیدوارم در مسابقه خوب ظاهر شوم و مشکلی برایم به وجود نیاید.
حسین ساوه شمشکی با اشاره به استفاده کشورهای رقیب ایران از اسکی بازان کشورهای صاحب نام گفت: کشورهای رقیب ما با به تابعیت در آوردن اسکی بازان کشورهای صاحب نام در این مسابقات حضور پیدا کرده اند، به عنوان مثال تیم بلغارستان از اسکی باز اتریش و مولداوی و آذربایجان از اسکی بازان سوییس بهره می برند. اما من سعی می کنم اختلافم را با رقیبانم اروپایی‌ام کم کنم.
ملی پوش ایران در رابطه با شرایط خود نیز گفت: از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی دارم، اصلا استرس ندارم، چه در لیگ که با اختلاف یک ثانیه مسابقه می دادم و چه در رقابت با قهرمانان دنیا مشکلی تاکنون نداشته ام. اگر شماره حرکت ما عقب تر باشد بهتر است، می‌توانیم مسابقه حریفان دیگر را تماشا کنیم و متوجه شویم که کدام نقاط مسیر سخت تر و مشکل آفرین است و با دقت بیشتر حرکت کنیم.
۴ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.