موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک ،میزبان داوران و مربیان ورزش مینی گلف کشور

موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک ،میزبان داوران و مربیان ورزش مینی گلف کشور

مربیان و داوران ورزش مینی گلف کشورمان که جهت برگزاری یک همایش در کمیته ملی المپیک حضور یافته بودند از موزه ملی ورزش ،المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛ در این بازدید تالارهای مختلف موزه ملی ورزش ، از جمله تالارهای بازیهای المپیک  نوین و تاریخچه حضور و موفقیت های  قهرمانان ایرانی در بازیهای المپیک، از جمله قسمت هایی از موزه بودند که مورد توجه داوران و مربیان ورزش مینی گلف کشورقرار گرفت .
مژگان کوهی مسئول گروه بازدید کننده فوق طی گفتگوی کوتاهی اظهارداشت : با توجه به جدید التاسیس بودن موزه ملی ورزش، قطعا این موزه در اینده چه از نظر وسعت و چه از نظر محتوایی ارتقا پیدا خواهد کرد  و در این رابطه پیشکسوتان و فدراسیون ها ورزشی  با اهدا گنجینه های خود به موزه ملی ورزش میتوانند  نقش مهمی را ایفا نمایند .
وی افزود : چنانچه از تندیس  ورزشکاران قهرمان زن ایرانی نیز در موزه ملی ورزش استفاده شود قطعا برای بازدید کنندگان  جذاب تر خواهد بود .
افشین عابد یکی  دیگر از بازدید کنندگان هم گفت : تاسیس موزه  ملی ورزش موجب ایجاد یک شناسنامه با ارزش  مستند و مصور برای ورزش کشورمان شده که در این رابطه باید  به موسسان این موزه  تبریک گفت.
 وی ادامه داد : مجموعه مدالها و نشان های افتخارات ورزش کشورمان موجود در موزه ملی ورزش  ، نیز از بخشهایی در موزه است که نظر هر بازدید کننده را بخود جلب میکند .

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.