حضور کیکاوس سعیدی دراجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک آسیای میانه

حضور کیکاوس سعیدی دراجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک آسیای میانه

 اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک آسیای میانه در شهر نورسلطان قزاقستان با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی در این باره اظهارداشت: در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای جمهوری اسلامی ایران،افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان،ازبکستان و تاجیکستان حضور داشتند  اجلاسی  یکروزه که با هدف بررسی  نحوه برگزاری بازی های کشورهای منطقه آسیای میانه در سال ۲۰۲۱ برگزار شد.
وی تصریح کرد:در دوره های گذشته مسابقات کشورهای آسیای میانه  در ۱۲ رشته برگزار می شد اما در این اجلاس پیشنهاد شد تا رشته های واترپلو،کاراته و تیروکمان نیز به این رقابت ها اضافه شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:به همین منظور مقرر شد کار گروهی متشکل از نمایندگان کمیته های المپیک کشورها به زودی برای بررسی بیشتر درباره نحوه برگزاری، رشته ها و قوانین مربوطه تشکیل شود تا پس از بررسی نهایی موارد لازم در حاشیه بازی های المپیک ۲۰۲۰ در نشستی با حضور روسا و دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای عضو تصویب شود.
دکتر سعیدی در خاتمه ابراز داشت :در حاشیه اجلاس دبیران کل کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیای میانه نشست هایی هم به طور جداگانه با دبیران کل کمیته های المپیک کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و همچنین با نایب رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان هم ملاقاتی  داشتیم که بسیار مفید و سازنده بود.

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.