تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران راهی تایلند می‌شوند

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران راهی تایلند می‌شوند
تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان امشب یکشنبه شب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، راهی تایلند می‌شوند.
 
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از ۲۲ تا ۲۶ بهمن‌ ماه در اودون‌تانی تایلند برگزار می‌شود.
 
تیم‌های والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی، رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی و جواد فیروزپور – علیرضا آقاجانی) با هدایت رضا نائینی به‌عنوان سرمربی و پرویز فرخی به‌عنوان مربی در این رقابت‌ها، شرکت می‌کنند.
 
ملی‌پوشان کشورمان ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه امشب (یکشنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی بانکوک می‌شوند و از آنجا با پرواز دیگری عازم شهر اودون تانی میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند.
 
در جدول اصلی این رقابت‌ها، ۲۴ تیم بر اساس امتیازات جهانی قرار دارند که تیم ایران یک (بهمن سالمی – آرش وکیلی) با ۱۸۰۰ امتیاز در جایگاه هفتم، تیم ایران دو (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) با ۱۴۸۵ امتیاز در جایگاه دهم و تیم ایران سه (جواد فیروزپور – علیرضا آقاجانی) با ۴۱۵ امتیاز در رتبه ۲۲ قرار دارند.
 
در جدول مقدماتی این مسابقات نیز ۱۳ تیم ثبت نام کردند که هشت تیم به جدول اصلی صعود خواهند کرد.
 
ملی‌پوشان کشورمان برای حضور شایسته در این رقابت‌ها دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار کردند که نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی از یک تا هشت بهمن‌ماه در بوشهر برگزار شد.
 
دومین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم‌های ملی ساحلی کشورمان نیز از ۱۳ تا ۱۸ بهمن‌ماه در جزیره کیش برگزار شد و ملی‌پوشان روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه در فدراسیون والیبال تمرینات بدنسازی خود را پیگیری کردند.
 
ساحلی‌بازان ایران علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور شایسته در تور سه ستاره بندرعباس آماده می‌کنند که از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.