به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛افزایش چند برابری قیمت هتل‌های ونکوور و ویستلر

قیمت هتل‌های ونکوور و ویستلر دو شهر برگزار کننده بازی های المپیک زمستانی 2010 با رشد چشمگیری روبرو شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ در حالی بازی‌های المپیک زمستانی 2010 در شهرهای ونکوور و ویستلر برگزار می شود که قیمت‌ هتل‌های این دو شهر چندین برابر افرایش یافته است.
علاقه مندان زیادی از سراسر جهان برای تماشای بازی‌های المپیک زمستانی خود را به شهرهای ونکوور و ویستلر رسانده‌اند. ظرفیت اکثر هتل‌های شهرهای ویستلر و ونکوور از شش ماه پیش از آغاز بازی ها تکمیل شده است و قیمت هر اتاق در این دو شهر به هزار دلار در هر شب می رسد. قیمت اتاق هتل های بیرون از این دو شهر شبی 500 تا 600 دلار است.
پلیس کانادا از حضور تعداد زیادی از تماشاگران بازی ها که طی روزهای گذشته قصد ورود به این دو شهر را از راه های زمینی و هوایی داشته اند، جلوگیری کرده است.
با هدف برگزاری هر چه بهتر بازی ها و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در هنگام برگزاری المپیک تنها کسانی حق ورود به این دو شهر را دارند که از قبل هتل خود را رزرو کرده و یا دارای ID کارت شناسایی باشند.
همچنین برای جلوگیری و کنترل ترافیک هیچ کدام از خودروها حتی خودروهای ویژه المپیک نیز حق پارک بیش از یک ساعت آن هم در محل های خاص را ندارند و عملا هیچ گونه محل پارک خودرویی در سطح شهرهای ونکوور و ویستلر وجود ندارد


۴ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.