مهدی زاده:قول صددرصدی کسب سهمیه المپیک می دهم

مهدی زاده:قول صددرصدی کسب سهمیه المپیک می دهم

نماینده وزن 67- کیلوگرم کشورمان که عزم خود را برای کسب سهمیه المپیک 2020 جزم کرده می گوید: در مسابقه کسب المپیک فرانسه فرصت آزمون و خطا نیست و برایش اهمیت بالایی دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛امیر مهدی زاده گفت:در اسپانیا از لحاظ تمرینی خوب و آماده بودم و تمرکزم فوق العاده بود؛ همه را شکست دادم و به مدال طلا رسیدم اما در پاریس به دلیل یکسری از مشکلات و شرایط تمرینی ام نتوانستم تمرکز لازم را داشته باشم و با اشتباه تاکتیکی ای که انجام دادم از دور رقابتها کنار رفتم. در واقع اصلی ترین تفاوت اسپانیا و فرانسه بحث تمرکز بود.
وی افزود: با این که شرایط برای من به گونه ای است که کسب سهمیه سخت تر شده اما در کاراته وان های باقی مانده تا مسابقه سهمیه المپیک شرکت می کنم، آنها برای من حکم مسابقه تدارکاتی را دارند و مسابقه آخر در فرانسه برایم مهم است و فرصت آزمون و خطا نیست.
مهدی زاده تصریح کرد: اصلی ترین رقبای من در وزن 67 کیلوگرم حریف مصری و فرانسوی است و فیلم مبارزات حریفانم را با کمک مربی ام بارها دیده و آنالیز کرده ام. من فاکتور خوبی نسبت به حریفان اوزان 60 و 67 کیلوگرم دارم چرا که سرحال تر از بقیه ام و آنها فرسوده و خسته شده اند.
وی گفت: فکر می کنم در مسابقه سهمیه المپیک فرانسه به جز نفراتی که از طریق رنکینگ وارد المپیک می شوند 20 نفر دیگر هم شرایط خوبی دارند اما من هم توانایی و هم تجربه بالایی دارم و در سطح دنیا هم شناخته شده ام. در مسابقه پاریس اول توکل م بر خداست و قول صددرصدی می دهم که سهمیه المپیک را کسب کنم.

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.