در جلسه رییس فدراسیون گلف و فدراسیون دانش آموزی مطرح شد:عزیزی:بخش پایه می تواند چشم انداز ما را در ورزش گلف ارتقا دهدو اهداف مارا در سطح بین الملل دنبال کند/ بابویی:بزرگترین اجتماع تخصصی تربیت بدنی در کشور دراختیار آموزش و پرورش است

در جلسه رییس فدراسیون گلف و فدراسیون دانش آموزی مطرح شد:عزیزی:بخش پایه می تواند چشم انداز ما را در ورزش گلف ارتقا دهدو اهداف مارا در سطح بین الملل دنبال کند/ بابویی:بزرگترین اجتماع تخصصی تربیت بدنی در

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون گلف ،جلسه مشترک دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف و دکتر حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با حضور مهرداد جمشیدی دبیر ،علی رحمانیون رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون گلف،دکتر تقی زاده نایب رییس و سلامی مدیر روابط عمومی این فدراسیون برگزار شد.
دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف در این جلسه گفت:فدراسیون گلف در تلاش است با سرمایه انسانی و افزایش ورزشکاران در بخش های مدیریتی رشته گلف را در کشور گسترش دهد.
وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه در بزرگسالان امکان تغییر و تحول دیگری به صورت گسترده وجود ندارد بیان داشت:بخش پایه می تواند چشم انداز ما را در ورزش گلف ارتقا دهد.
رییس فدراسیون گلف با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی و هدف گزاری بر روی آموزش گفت:گلف نیاز به افرادی دارد که بتوانند مهارت لازم را کسب کنند و به عنوان مربی افراد بیشتری را وارد این رشته ورزشی کنند.
عزیزی اظهار داشت:گلف از نظر آموزشی محدودیتی ندارد و باتوجه به این که هیات های گلف در تمام استان های کشور به جز بوشهر و کردستان فعال هستند می توانیم افراد مستعد بسیاری را به فعالین این رشته اضافه کنیم.
رییس فدراسیون گلف بیان داشت:مدارس پتانسیل بالایی برای گسترش رشته های ورزشی دارند .ما میتوانیم از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کنیم و با هدف سازی مدارس در نهایت جامعه آماری مورد نظر را به چرخه ورزش گلف وارد کنید.
دکتر عزیزی ادامه داد:اعتقاد داریم باید از ظرفیت فدراسیون دانش آموزی استفاده کنیم و با توجه به این که رشته گلف به نسبت بسیاری از رشته های ورزشی توسعه لازم را نداشته است نیاز به سرمایه گزاری در بخش پایه را دارد.
وی بیان داشت:خوشبختانه طی دوسال گذشته گلف و مینی گلف در لیست استعداد یابی وزارت ورزش قرار گرفت و ما تمام مسابقات رابرای نخستین بار در رده پایه و بزرگسان به صورت جداگانه برگزار کردیم ضمن این که سرمربی زیر 18 سال تیم ملی را به صورت جداگانه در بخش دختران و پسران منصوب کردیم.
وی در پایان گفت: توسعه گلف در کشورها از شاخصه های اصلی توسعه ورزش آن کشور محسوب می شود و اگر گلف در سطح کشور توسعه یابد ما شاهد توسعه ورزش کشور خواهیم بود.
همچنین در ادمه دکتر بابویی رییس فدراسیون دانش آموزی گفت:فدراسیون دانش آموزی برای توسعه ورزش در این بخش چند راهکار دارد که در این روش مهمترین موضوع برای ورزش گلف آموزش نیروی انسانی است.
وی با اشاره به وجود 107 مدرسه و 33 هزار معلم تربیت بدنی در کشور ادامه داد:بزرگترین اجتماع تخصصی تربیت بدنی در کشور دراختیار آموزش و پرورش است و با توجه به این که ما در بخش های مختلف متخصص تربیت بدنی داریم قدم اول برای توسعه گلف تربیت مربی در این ورزش است.
وی اظهار داشت:میتوانیم به شما مدارس مختلف را معرفی کنیم و فدراسیون گلف با امکانات خود و به کارگیری متخصصین این ورزش جامعه گلف را دربخش دانش آموزان گسترش دهد.
بابویی بیان داشت:راهکار دیگری که وجود دارد افتتاح کانون گلف آموزش و پرورش در استان هاست .ما در استان ها 32 اداره کل داریم که میتوانند هر کدام مربیانی را دربخش آقایان و بانوان داشته باشند .
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین فدراسیون گلف و فدراسیون ورزش های دانش آموزی در خصوص ورود رشته گلف و انجمن های تابعه به ورزش مدارس ،ایجاد زمین های مینی گلف در مدارس و آموزش حرفه ای رشته گلف و استعدادیابی در مدارس کشور منعقد گردد.


۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.