ایران نادو و آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر قرارداد همکاری امضا کردند

ایران نادو و آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر قرارداد همکاری امضا کردند

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران و آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر قرارداد همکاری امضا کردند؛ این قرارداد به امضای دکتر مهرزاد خلیلیان دبیرکل ایران نادو و پروفسور کاستاس جورجا  کوپلوس، مدیر آنالیز دوپینگ این آزمایشگاه رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، صبح امروز(دوشنبه) گروه کارشناسی نادوی ایران ضمن بازدید از ازمایشگاه کنترل دوپینگ قطر و بررسی نحوه انجام عملیات تخصصی در این رابطه، جلسات مفصلی را در حضور پروفسور کاستاس برگزار و ضمن طرح سوالات مختلف از نزدیک موارد متعدد را مرور و جنبه های مختلفی را مد نظر قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید و ملاقات چند ساعته که با حضور دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی و دبیرکل ستادملی مبارزه با دوپینگ، دکتر فرزاد کبارفرد رئیس آزمایشگاه ضد دوپینگ کشورمان و دکتر صدیقی مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک انجام پذیرفت دو طرف نسبت به نحوه همکاری ها در آینده به بحث و تبادل نظر پرداخته و با توجه به موارد ذیل، در نهایت قرارداد همکاری  بین دو طرف امضا شد.

۱.مورد تایید بودن آزمایشگاه قطر از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) ٢- نزدیکی کشور قطر و امکان انتقال با سرعت بیشتر نمونه های ورزشکاران کشورمان به این آزمایشگاه ٣- تسهیل نمودن انتقال ارز از سوی طرف قطری ٤- ایجاد فرصت های همکاری بیشتر بویژه برای نیروهای مستعد ایرانی ٥ - ایجاد بستر مناسب برای مساعدت در خصوص تاسیس ازمایشگاه پاسپورت بیولوژیک در ایران.

قابل ذکر است لذا با امضای این قرار داد، ازمایشگاه قطر نسبت به کنترل نمونه های ورزشکاران ایران اقدام می کند و محدودیتی هم برای ادامه همکاری ایران نادو  با آزمایشگاه کلن آلمان نخواهد بود و همچنان تداوم خواهد داشت.

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.