آکادمی ملی المپیک برگزار کرد:کارگاه آموزشی بیومکانیک حرکات فانکشنال قدرتی

آکادمی ملی المپیک برگزار کرد:کارگاه آموزشی بیومکانیک حرکات فانکشنال قدرتی

صبح امروز و با حضور علاقمندان به مبحث بیومکانیک ورزشی، کارگاه یک روزه بیومکانیک حرکات فانکشنال قدرتی توسط بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهدی چراغی که مدیریت کارگاه مذکور را بر عهده داشت، هدف از برگزاری این کارگاه را چنین عنوان کرد: این کارگاه با هدف معرفی و آموزش اصول بیومکانیکی انتخاب حرکات قدرتی و آنالیز و اصلاح حرکات پرکاربرد قدرتی فانکشنال نظیر اسکات انجام شد.
مهدی چراغی در ادامه و در خصوص مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه شد گفت: در بخش اول سعی شد مفاهیم بیومکانیکی مهم در انتخاب حرکات، نظیر تطابق مکانیکی بر اساس اصل ویژگی و زیر مجموعه های آن نظیر دینامیک حرکت و پرداختن به بردارهای نیروی دامنه حرکتی به مخاطبین ارائه شود.
وی افزود: در بخش دوم آنالیز و تجزیه و تحلیل حرکت اسکات و مفاصل درگیر و محدودیت ها و نقص های رایج در اجرای حرکت آموزش و در ادامه تمرینات اصلاحی مناسب برای بهبود بیومکانیک حرکت اسکات به صورت عملی به شرکت کنندگان کارگاه آموزش داده شد.
گفتنی است مدرسین این کارگاه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود را مهدی چراغی و جعفر کتابچی با همراهی دکتر الهام شیرزاد تشکیل دادند.

۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.