دبیر کل کمیته ملی المپیک:برگزاری جلسات هیات اجرایی در فدراسیونها با استقبال خوبی از سوی آنان مواجه شد

دبیر کل کمیته ملی المپیک:برگزاری جلسات هیات اجرایی در فدراسیونها با استقبال خوبی از سوی آنان مواجه شد

پنجاه و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در دو فدراسیون دوومیدانی و کاراته برگزار که با استقبال خوبی از سوی مسئولان و پرسنل زحمتکش این دو فدراسیون واقع شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص نشست امروز هیات اجرایی ابراز داشت:در ادامه سیاست های کمیته مبنی بر بازدید از فدراسیون های  ورزشی مختلف  و برگزاری جلسات هیات اجرایی در آنها،نشست امروز هیات اجرایی تواما با بازدید از بخش های مختلف و دیدار با مدیران و کارمندان آن،در دو فدراسیون برگزار کردیم.
وی افزود:آقای دکتر صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی با حضور در فدراسیون های دوومیدانی و کاراته و در حاشیه جلسه هیات اجرایی در فضایی صمیمی با مدیران و کارکنان دو فدراسیون دیدار و گفتگو نمودند و در این دیدار از زحمات این عزیزان از سوی رئیس کمیته ملی المپیک تشکر و قدردانی بعمل آمد.
سعیدی خاطر نشان کرد: در نشست اول هیات اجرایی در فدراسیون دوومیدانی رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات روسای سابق فدراسیون از تلاشهای سرپرست فعلی فدراسیون آقای ایرج عرب که گزارشی مبسوطی از فعالیتهای و اقدامات انجام شده ودر دست اجرا جهت آماده سازی بهتر تیمهای ملی برای حضور در بازیهای المپیک ارائه کردند قدردانی نموده و از کلیه مسئولان اجرایی فدراسیون،کادر فنی و دست اندرکاران آن تشکر نمودند.
همچنین مقرر شد تا قبل از پایان سالجاری و یا در سه ماهه نخست سال آینده بنا بر اولویت و ضرورتهای این فدراسیون،حمایت و پرداختهای لازم صورت پذیرد که البته منوط به تامین اعتبار و دریافت منابع جدید از سوی کمیته می باشد.
سعیدی تصریح کرد:همچنین در خواست فدراسیون سه گانه برای میزبانی رقابتهای بین المللی که اسفند ماه در کرج  برگزار می شود مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد در حد مقدورات حمایتهای لازم از آن بعمل آید و درخواست فدراسیون ژیمناستیک نیز جهت اعزام به رقابتهای جهانی استرالیا و فدراسیون بوکس جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک به کشور چین نیز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
وی گفت:در ادامه نشستی نیز با آقای طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و مسئولین اجرایی و کادر فنی آن در محل فدراسیون کاراته داشتیم که رییس فدراسیون گزارشی کامل و مبسوط از شرایط ملی پوشان  و روند آماده سازی و کسب سهمیه ارائه کردند و تصمیم بر آن شد برای حل برخی مشکلات زیر ساختی این رشته،جلسات هم اندیشی برگزار و بررسی های لازم  جهت تقویت زیر ساختهای این فدراسیون بعمل آید .
 در ادامه آقای دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از زحمات روسای سابق فدراسیون از تلاشهای خستگی ناپذیر آقای طباطبایی و زحمات ارزشمند خانم امینی ،آقای مومنی و کادر فنی تیم های ملی آقای هروی و خانم خوشقدم و آقای جواد سلیمی داور بین المللی کاراته تقدیر و تشکر نمودند و از آنجاییکه کاراته جزو رشته های شانس بالای کسب مدال در المپیک می باشد از سوی کمیته ملی المپیک حمایت های ویژه در دستور کار قرار گرفت  و درپایان نشست هیات اجرایی برخی درخواست های فدراسیونهای مختلف نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.