تنیس زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا| تیم سلطانی و ظهوریان جام قهرمانی را تصاحب کرد

تنیس زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا| تیم سلطانی و ظهوریان جام قهرمانی را تصاحب کرد
تیم دونفره سلطان و ظهوریان در مسابقات تنیس روی میز زیر 14 سال آسیا به مقام قهرمانی رسید.
به گزارشروابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پنجمین روز رقابت‌های تنیس‌ زیر 14 سال آسیا با قهرمانی مهرانه ظهوریان در بخش انفرادی و قهرمانی تیم در بخش دونفره همراه بود. 
 
در فینال بخش دختران، مهرانه ظهوریان با نتیجه ۲ بر یک هانا سلطانی را برد و قهرمان شد. سلطانی در جایگاه دوم ایستاد و اریکا جعفر و مهرانا سلیمانی پور نیز عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. 
 
همچنین در بخش دو‌نفره بخش دختران تیم هانا سلطانی - مهرانه ظهوریان با‌نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) از سد زوج ریحانه کمالی - مهرانا سلیمانی پور عبور کرد و‌ جایگاه نخست را از آن‌خود کرد. تیم کمالی و سلیمانی پور نیز در جایگاه دوم ایستادند. به این ترتیب هفته نخست این رقابت‌ها در بخش دختران با معرفی چهرهای برتر به پایان رسید. 
 
در بخش پسران تنیسورهای حاضر در فینال مشخص شدند و تیم قهرمان نیز معرفی شد. در ادامه این بازی ها و با انجام مرحله نیمه نهایی امیرعلی قوام با نتیجه (۱-۶ و ۴-۶) ایلیا جعفر را برد و به عنوان نخستین فینالیست معرفی شد و در دیگر دیدار این مرحله، آرتین نظری با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مقابل آرین حسن زاده به پیروزی رسید و به فینال راه یافت. 
 
همچنین در بخش دو‌نفره نیز تیم  امیرعلی قوام - آرتین نظری  با‌نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) مقابل زوج نیک یوسفیان - یاسین‌حاجیلویی به برتری رسید  تا قهرمانی هفته نخست را بدست آورد  و تیم حریف نیز نائب قهرمان شد. هفته نخست این رقابت ها در بخش پسران امروز با انجام دیدار فینال بخش انفرادی به پایان می رسد. 
 
در جدول اصلی بخش پسران، 23 تنیسور از کشورهای ایران، سوریه و هند و در بخش دختران نیز 14 تنیسور از ایران حضور دارند. این مسابقات به مدت دو هفته در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می‌شود. 
 
سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است. 
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.