محمد رضا رودکی : فقط به المپیک لندن فکر می کنم

محمد رضا رودکی : فقط به المپیک  لندن فکر می کنم
برای مدال گرفتن در المپیک لندن از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنم و با پیگیری مرتب تمرینات و کسب آمادگی به امید خدا موفق خواهم شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد رضا رودکی سنگین وزن تیم ملی جودوی بزرگسالان ضمن بیان مطلب فوق گفت : درست پس از پایان پیکارهای قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد تمرینات آماده سازی تیم ملی استارت می خورد و قطعاً من نیز در کنار مابقی نفرات به پیگیری این فعالیت های آمادگی خواهم پرداخت .
به هر حال مسابقات کسب سهمیه پیش روی تیم است و نباید فرصت را از دست داد و اگر به دنبال حضوری قدرتمند در المپیک لندن هستیم باید از همین حالا تدارک ببینیم .
رودکی در ادامه به برخی مشکلات مدال آوران جهانی و آسیایی اشاره کرد و گفت : متاسفانه مشکلاتی که در سالهای گذشته در مورد دادن جوایز قهرمانان پیکارهای جهانی و آسیایی دیده می شد کماکان وجود دارد. در حالیکه در برخی رشته ها مانند کشتی قهرمانان چند ماه بعد از بازگشت ازمسابقات جوایزشان را دریافت می کنند هنوز بعد ازگذشت یک سال و نیم یا شاید هم بیشتر جوایز مسابقات جهانی و آسیایی را دریافت نکردم . به شخصه معتقدم وجود این موضوعات ضربات بدی را به پیکر ورزش آن هم در عرصه قهرمانی می زند . مگر چند رشته در ایران امید کسب مدال در المپیک و یا رقابت های مذکور را یدک می کشند که اینگونه با قهرمانانشان برخورد می شود .
مدال جهانی یا آسیایی در همه رشته ها برابر است پس چرا میان رشته ای مثل جودو با کشتی فرق گذاشته می شود و از ما حمایت نمی شود .
به هر حال امیدوارم که مسوولان مربوطه تا پایان سال جاری جوایز در سال گذشته را بدهند چون ورزشکاران منبع درآمدشان همین جوایز است .
سنگین وزن جودو در پایان اظهار داشت : به شخصه امیدوارم که فضایی محیا شود تا همه ورزشکاران بتوانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند و مسوولان نیز قدردان زحمات آنها باشند .
۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.