هاشمی درنشستی با مربیان؛علاقمندان را به سالن های تیراندازی بکشانید

رییس فدراسیون تیراندازی در نشستی با مربیان این رشته خواستار توجه بیشتر به بخش همگانی این رشته ورزشی شد و گفت: باید علاقمندان را به فعالیت در این رشته جلب کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سید مهدی هاشمی افزود: مربیان تیراندازی می توانند نقش بسزایی در ترغیب و تشویق جوانان به ادامه چنین رشته ای داشته باشند.
وی اظهار داشت: البته گسترش حضور مردم در این رشته نیاز به زیرساخت ها و شرایطی دارد که باید مسوولان فدراسیون تیراندازی آنها را مهیا کنند، اما حضور دوباره علاقمندان در سالن ها امری است که از طریق مربیان این رشته ممکن خواهد شد.
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: اصلی ترین عنصر فدراسیون تیراندازی مربیان هستند  که می توانند علاوه بر گسترش بخش همگانی، باعث ارتقاء سطح قهرمانی و ترویج و توسعه علمی این ورزش  در کشور شوند.
هاشمی خاطرنشان کرد: برنامه محوری یکی از اصلی ترین ویژگی های فدراسیون تیراندازی در دو سال گذشته بوده است، از این رو باید مربیان و سایر قسمت های فدراسیون تیراندازی نیز با برنامه حرکت کنند تا در این زمینه نیز الگویی برای سایر فدراسیون های ورزشی کشور باشیم.
رییس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: بدون برنامه ریزی و راه اندازی سیستم نمی توان به اهداف تعیین شده رسید بنابراین باید در تمام حوزه ها همچون، آموزش و تحقیقات، توسعه و تجهیز، رسانه، همگانی و استاندارد سازی به صورت سیستماتیک حرکت کرد.
در این نشست علاوه بر نواب نوری دبیرفدراسیون و "مرضیه اکبرآبادی" نایب رییس بانوان، تعدادی از مربیان تیم های ملی و پایه حضور داشتند.
 
۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.