موزه ملی ورزش میزبان ورزشکاران حاضر در طرح بورسیه ورزشی امید ها وستاره ها

موزه ملی ورزش میزبان ورزشکاران حاضر در طرح بورسیه ورزشی امید ها وستاره ها

ورزشکاران دختر حاضر در اکادمی ملی المپیک که در طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره ها شرکت کرده اند در کمیته ملی المپیک حضور یافته و از موزه ملی ورزش ،المپیک و پارالمپیک دیدن کردند .

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛در این بازدید توسطراهنمای موزه در رابطه با گنجینه ها و مستندات موجود در موزه توضیحات لازم به بازدید کنندگان ارائه شد و انها با بخشهایی از تاریخ ورزش جهان و ایران از جمله المپیک باستان و تاریخچه  حضور قهرمانان ایرانی در بازیهای المپیک اشنا شدند .

مرجان صفاری مسئول گروه فوق پس از بازدید از موزه ملی ورزش گفت : افتتاح موزه ملی ورزش یکی از شایسته ترین اقداماتی است که در ورزش کشورمان اتفاق افتاده است .

وی افزود : وجود این موزه باعث حفظ و نگهداری از میراث ورزش کشورمان میشود  و تالارهای مربوط به تاریخچه   برگزاری بازیهای المپیک از جمله بخشهای جذاب  این موزه است .

وی ادامه داد : استفاده از فن اوری نوین  در معرفی موزه مانند استفاده از اسپیکرهای فردی در سالهای اتی موجب ارتقا سطح کیفی موزه و دستیابی به استانداردهای لازم در امر موزه داری میباشد  .

شایان ذکر است که طرح بورسیه ورزشی امید ها و ستاره ها با هدف موفقیت بیشتر ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپک 2020 جوانان در اکادمی ملی المپیک شکل گرفته است .
موسوی  مدیر روابط عمومی موزه

۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.