تیم فیلمسازی گوانگژو در ایران؛گفتگو با مسئولان و قهرمانان کشورمان برای ساخت فیلم بازیهای 2010

تیم فیلمسازی گوانگژو در ایران؛گفتگو با مسئولان و قهرمانان کشورمان برای ساخت فیلم بازیهای 2010
یک تیم حرفه ای ازفیلمبرداران شبکه تلویزیونی سراسری " گوانگدونگ " برای ساخت فیلم بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو به کشورمان سفر می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته برگزاری بازیهای آسیایی گوانگژو طی نامه ای به بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از اعزام یک تیم حرفه ای شبکه تلویزیونی گوانگدونگ بعنوان موثرترین شبکه تلویزیونی این کشور که مقر آن در گوانگژو است و مسئولیت پخش بازیهای آسیایی 2010 را بر عهده دارد، به کشورمان خبر داد.
بر اساس این گزارش، در این نامه آمده است که کارگردان فیلم بازیهای آسیایی گوانگژو در نظر دارد فیلم مستند "تور آسیا" را با همکاری کشورهای صاحب نام ورزش در قاره کهن جهت اشتراک مساعی بیشتر بین کشورهای عضو شورای المپیک آسیا تهیه و به نمایش بگذارد.
به همین منظور کشور ایران که بعنوان عضو ارزشمند شورای المپیک آسیا که نقش مهمی در صحنه بین المللی و آسیایی ورزش بازی می کند و ازتاریخ ، فرهنگ غنی وچشم انداز روشنی نیز برخوردار است از سوی تور آسیایی تلویزیون فوق مورد توجه قرار گرفته و مسئولین این شبکه در نظر دارند یک گروه از حرفه ای ترین تصویر برداران شبکه  گوانگدونگ را برای گفتگو ومصاحبه با مسئولان و قهرمانان ورزشی صاحب نام و کارآزموده این کشور در ماه آوریل 2010 به ایران سفر خواهد کرد.
گروه فیلمبرداری فوق مصاحبه هایی با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک،علی دایی،هادی ساعی،علیرضا دبیر،احسان حدادی، حسین رضازاده،باشگاه فرهنگی ورزش سایپا،چند تن از بازیکنان باشگاهی بسکتبال خواهند داشت و از میادین آزادی تهران میدان و مسجد امام خمینی (ره)اصفهان و موزه ملی ایران تصاویری دریافت خواهند کرد.

۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.