آغاز سومین مرحله ازطرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک

آغاز سومین مرحله ازطرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک

با برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور دکتر رضا قراخانلو مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، سومین مرحله از طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک در بخش دختران رسماً آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر قراخانلو که طرح برگزاری این بورسیه ورزشی در آغاز سال 1398 و با اندیشه وی استارت خورد، خطاب به دختران نوجوان ورزشکار گفت: قصد ما از برگزاری طرح بورسیه ورزشی دخالت در کار فنی مربیان شما عزیزان نیست. در آینده ای نزدیک از مربیان اختصاصی شما دعوت خواهد شد تا آنها را در جریان کامل نحوه برگزاری این طرح و جزئیات کارگاه ها و برنامه های آموزشی برگزار شده قرار دهیم.
وی ضمن اشاره به بازتاب خوبی که از سوی مدیران پیشین و فعلی کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری این طرح به آکادمی ملی المپیک انجام گرفته گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و پس از جلسات متعددی که با حضور مسئولین و عوامل اجرایی طرح بورسیه آکادمی برگزار شد، تصمیم بر این گرفتیم که با توجه به محدودیت های موجود سعی بر این است که این طرح در سال 99 با افزایش تعداد گروه ها، تعداد روزهای اردو و تعداد ورزشکاران همراه شود.
گفتنی است طرح بورسیه ورزشی آکادمی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و حمایتی کمیته ملی المپیک و با هدف موفقیت در المپیک ۲۰۲۲ جوانان می باشد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته، ورزشکاران نوجوان نخبه در دو بخش پسران و دختران در قالب سه اردوی سه‌روزه از مزیت‌های این طرح بهره‌مند می شوند.
ورزشکاران دختر حاضر در این طرح که مردادماه 1398 در نخستین مرحله و اوایل آبان دومین دور از طرح مذکور را با شرکت در برنامه ها و کارگاه های عمومی سپری کرده بودند، از صبح امروز ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک سومین مرحله از این طرح را که اختصاص به کارگاه های تخصصی تر و مرتبط با رشته های ورزشی خاص این ورزشکاران دارد آغاز کردند.
لازم به ذکر است در این مرحله از طرح بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک که طی سه روز پیگیری خواهد شد، ورزشکاران حاضر در برنامه ها و کارگاه هایی نظیر مشاوره تغذیه انفرادی، آزمون های آنتروپومتری، فیزیولوژی و سنجش و اندازه گیری، تشکیل پرونده روانشناختی، تمرین در آب، تست BODY ، کارگاه ارزشهای المپیک، بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک  طراحی تمرین انفرادی حضور خواهند داشت.
شایان ذکر است سومین مرحله از این طرح در بخش پسران، طی روزهای 6 لغایت 8 بهمن ماه سال جاری پیگیری خواهد شد.

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.