رئیس فدراسیون بسکتبال:کمیته ملی المپیک عملکرد بسیار خوبی داشته است

رئیس فدراسیون بسکتبال:کمیته ملی المپیک عملکرد بسیار خوبی داشته است

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در حاشیه چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته المپیک گفت:در بسکتبال سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رامین طباطبایی در حاشیه مجمع امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه جلسات خوبی برگزار شده است و حمایت مالی و سخت افزاری خوبی از فدراسیون ها صورت گرفته است. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم سال خوبی برای ورزش رقم بزنیم.
او درباره تصمیم عجیب AFC برای گرفتن میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و اینکه آیا چنین مشکلاتی در بسکتبال هم وجود دارد تصریح کرد: در بسکتبال هم دغدغه هایی وجود دارد اما سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم. کشور ما امن ترین کشور جهان است و از جمعیت خوبی برخوردار است. علاقمندان زیادی داریم و به نظرم می توانیم از این پتانسیل می توانیم به خوبی استفاده کنیم.
طباطبایی تاکید کرد: در تمامی مجامعی که حضور داشتیم همیشه تعداد علاقه مندان بالای ما برای آنها اهمیت زیادی داشته است و فوتبال ما می تواند از این وزنه به راحتی استفاده کند چرا که هواداران وزنه بسیار بزرگی هستند. برای گرفتن اسپانسر این جمعیت اهمیت زیادی دارد. به نظرم سلطانی فر و صالحی امیری می توانند با رایزنی و دیپلماسی این میزبانی را به ما برگردانند.
رییس فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: کمیته ملی المپیک عملکرد بسیار خوبی داشته است و تا امروز چنین اتفاقاتی به ویژه در زمینه بودجه و کمک مالی رخ نداده بود و امیدوارم روزهای خوبی را در ورزش کشور ببینیم.

۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.