در راستای ارائه خدمات به دانشجویان ورزشکار؛فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت علوم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در راستای ارائه خدمات به دانشجویان ورزشکار؛فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت علوم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات  و فناوری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای تعاملات برون سازمانی و ارتباط با بخش های مختلف ورزش کشور، تسری خدمات به بخش ورزش دانشگاهی را در دستور کار خود دارد. در این راستا پس از دیدار دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر محمد حسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در روزهای گذشته انجام شد، صبح امروز(یکشنبه) تفاهم نامه همکاری به امضای دکتر خلیلیان و دکتر مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم رسید.
دکتر خلیلیان: دانشجویان ورزشکار سراسر کشور ، از خدمات پزشکی ورزشی  بهرهمند میشوند
دکتر خلیلیان پس از امضای این تفاهم نامه گفت: با توجه به این‌که در طول سال تعداد زیادی از دانشجویان در میادین ورزشی شرکت می کنند و خدای نکرده احتمال بروز هر گونه حادثه ورزشی وجود دارد، لذا با امضای این تفاهم نامه همکاری، دانشجویان ورزشکارمی توانند از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در همه استان ها و دانشگاه ها بهره مند شوند.
وی افزود: به این ترتیب می توانیم به همه دانشجویان عزیز خدمات پزشکی ورزشی ارائه بدهیم و آنها با خیال راحت به ورزش بپردازند.
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: آغاز این همکاری مشترک المپیاد ورزشی دانشجویان خواهد بود و امیدواریم با کمک تیمهای عملیاتی دو طرف، بتوانیم آینده بهتری را برای دانشجویان عزیزمان رقم بزنیم.
دکتر علیزاده: پوشش درمانی و آموزشی فعالیت های ورزش دانشجویی ضروری است
 دکتر علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم نیز در این خصوص گفت: با توجه به توسعه فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ضرورت دارد این فعالیت های ورزشی را همراه با خدمات مناسب آموزشی و درمانی داشته باشیم که دانشجویان ورزشکار بتوانند این فعالیت ها را به طور ایمن و بدون دغدغه انجام دهند و خوشبختانه فدراسیون پزشکی ورزشی از توانایی لازم برای ارائه این خدمات برخوردار است.
وی با اشاره به توانمندی های فدراسیون پزشکی ورزشی و استقبال این فدراسیون از توسعه همکاری با ورزش دانشجویی افزود: امیدواریم  با تیم تخصصی و خوبی که در این فدراسیون داریم، هم در جهت پوشش خدمات درمانی دانشجویان ورزشکار موفق باشیم و هم در جهت  ارتقاء سلامت آنها از ظرفیت های آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی بهره مند شویم.

۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.