بازدیددانش آموزان رشته تربیت بدنی هنرستان کمیل از موزه ملی ورزش عنوان شد

بازدیددانش آموزان رشته تربیت بدنی هنرستان کمیل از موزه ملی ورزش عنوان شد

ناهید قناتی :  نگهداری و ارتقا محتوای با ارزش موزه ملی ورزش  ، در پیشبرد اهداف تربیت بدنی کشورمان  در آینده، بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛دانش آموزان رشته تربیت بدنی هنرستان کمیل استان تهران امروز طی دو نوبت در موزه ملی ورزش ،المپیک و پارالمپیک حضور یافته و از بخشهای مختلف موزه دیدن کردند.  بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از دانش آموزان ، تالارهای  المپیک باستان و تاریخچه المپیک های تابستانی و زمستانی از قسمت هایی از موزه ملی  ورزش بودند که مورد توجه بیشتر  دانش آموزان رشته تربیت بدنی هنرستان کمیل قرار گرفتند.
 ناهید قناتی دبیر هنرستان تربیت بدنی کمیل  که سرپرستی گروه های بازدید کننده را  نیز بر عهده داشت  در  پایان این بازدید گفت : تاسیس موزه ملی ورزش  در کشورمان از آن جهت بسیار مهم هست که نسل جوان  وبخصوص دانش آموزان ، دانشجویان رشته تربیت بدنی و همچنین ورزشکاران جوان کشورمان  را با تاریخچه و افتخارات ورزش ایران  در رقابتهای مهم و از جمله بازیهای المپیک و  آسیایی ،بیشتر آشنا میکند .
وی افزود : با توجه به اینکه دانش آموزان بازدید کننده  از هنرستان کمیل، در رشته تربیت بدنی تحصیل میکنند آگاهی از اسناد و گنجینه های ورزش  ایران و جهان میتواند آنها را در یادگیری  درسهای تحصیلی و از جمله  دروس  "تاریخچه المپیک " و " فلسفه تربیت بدنی"  کمک خوبی نماید .
وی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت : قطعا حفظ و نگهداری ،ارتقا  و توسعه این موزه و محتوای با ارزش آن ، در پیشبرد اهداف تربیت بدنی کشورمان در آینده  بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود .

۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.