برگزاری مراسم پاسداشت محمد نصیری افتخار ورزش وزنه برداری کشورمان در کمیته ملی المپیک

برگزاری مراسم پاسداشت محمد نصیری افتخار ورزش وزنه برداری کشورمان در کمیته ملی المپیک

مراسم پاسداشت مفاخر ورزش ایران ویژه "محمد نصیری" قهرمان ارزنده و نامی رشته وزنه برداری کشورمان ،امروز با حضور دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک ،حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک ، بهداد سلیمی مشاور رییس و مسئول کمیته پیشکسوتان کمیته ملی المپیک  و تعدادی  از افتخار افرینان پیشکسوت ورزشی مانند ناصر عظیمی ، هوشنگ کارگر نژاد ، تقی عسگری، محمد زهتاب ، خلیل مقدم و همچنین چند تن از مدیران ارزشمند  سابق ورزش کشور مانند وحید مرادی ، علی قلم سیاه  و غلامرضا  امینی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛در ابتدای این مراسم حسن رنگرز با عرض خیر مقدم به میهمانان ،  اظهار امیدواری کرد که این مراسم تداوم داشته و در کنار پاسداشت مفاخر ورزش کشورمان  از تجربیات انها نیز  در جهت اعتلای ورزش بهره برداری  شود، وی همچنین  از چهره های شاخص قهرمانی ومدیریتی ورزش حاضر در مراسم خواست تا با اهدا مدالها و مستندات افتخارات ورزشی  و مدریتی خود به موزه ملی ورزش، ضمن ارتقا محتوایی  این موزه ، زمینه ای را فراهم کنند تا نسل جوان کشور با افتخارات ورزش کشورشان بیشتر اشنا شده و این قهرمانان را الگوی خود قرار دهند .

 

 

 

در ادامه  این نشست ،بهداد سلیمی از تداوم مراسم  پاسداشت مفاخر ورزش کشور خبر داد و اعلام کرد که با حمایت از این چهره های شاخص و ارزنده ورزشی، قطعا جوانان هدفمند تر به سوی ورزش رفته و زمینه کسب افتخارات بیشتری را برای کشورمان  را فراهم خواهند نمود . مراسم فوق با معرفی قهرمانان حاضر در این گردهمایی ، توسط ناصر عظیمی مدیر انجمن مازیار ورزشادامه یافت و وی از  مسئولین کمیته ملی المپیک و موزه ملی ورزش جهت برگزاری این مراسم قدردانی کرد  او طی سخنان خود از مفاخر ورزش کشور به عنوان کسانیکه  گویای پیشینه  افتخارات و هویت  یک کشور میباشند  نام برد ، کسانیکه می  توانند پیامهای  زیادی برای مخاطبین و نسل جدید  هر کشوری داشته  باشند .

محمد نصیری قهرمان شناخته شده ، نامی و پر اوازه ورزش وزنه برداری ایران  نیز که مراسم  فوق بخاطر پاسداشت  وی صورت پذیرفته بود طی سخنان کوتاهی با ارزوی شادی و سلامتی برای تمامی قهرمانان  از کمیته ملی المپیک بخاطر برگزاری این مراسم ، تشکر و قدردانی کرد .

در ادامه ،محمد زهتاب دیگر قهرمان افتخار افرین  ورزش کشور اعلام کرد که با دیدن مراسم پاسداشت از مفاخر ورزش کشور خوشحال است که پیشکسوتان عرصه ورزش از سوی مسئولین فراموش نشده اند .

تقی عسگری قهرمان پیشکسوت رشته شیرجه کشورمان  و دیگر مفاخر ورزشی حاضر در مراسم ،نیز با ارائه خلاصه ای از پیشینه ورزشی خود اظهار امیدواری کرد از سوی مسئولین رده اول ورزش کشور زمینه ای فراهم شود  که امکانات بروز و مدرن تری در اختیار ورزشکاران رشته ها ی آبی  قرار گیرد تا انها بتوانند در شرایطی مشابه  در مسابقات برون مرزی با سایر مدعیان از کشور های دیگر به رقابت بپردازند .

هوشنگ کارگر نژاد دیگر قهرمان ارزنده ورزش وزنه برداری کشورمان  نیز  در ادامه مراسم از  مفاخر ورزش  به عنوان کسانیکه تمامی عمر خود در تلاش بوده اند تا برای کشور خود افتخار افرینی کنند  نام برد و خواستار توجه بیشتری به انان شد  .

 

در این مراسم همچنین غلامحسین شعبانی مشاور رئیس و رئیس کمیسیون رسانه طی سخنانی از ورزش به عنوان  یک نماد مهم برای هر جامعه ای یاد کرد و  از پیشکسوتان  ورزشی حاضر در مراسم خواست تا برای نسل جوان رویا و انگیزه ایجاد کرده و از انها حمایت کنند .

وی همچنین از قهرمانان ورزشی پیشکسوت  در جایگاه یک پدر یاد کرد و اظهار داشت که با عدم توجه به پیشکسوتان ورزشی  در هر کشوری ، ان کشور  بی هویت خواهد بود .

فرهاد طلوع کیان رییس اسبق فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی نیز در این مراسم گفت : انتخاب عنوان " مفاخر " برای این مراسم بسیار شایسته و مناسب هست ،قطعا این مراسم تداوم خواهد داشت  و از تعداد بیشتری از مفاخر ورزش کشور تقدیر خواهد شد ،وی همچنین از دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک، حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش ،ناصر عظیمی و همچنین بهداد سلیمی  به عنوان بانیان برگزاری مراسم فوق تشکر و قدردانی کرد  .شایان ذکر است که در پایان مراسم  پاسداشت ، حاضرین از موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک بازدید کرده و همچنین هدایایی به رسم یادبود به این چهره های شاخص ورزشی بخصوص محمد نصیری اهدا شد .
                                                          
                                                         

۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.