در شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مقرر شد؛در سال ۲۰۲۰ ورزشکاران متخلف دوپینگی برابر قوانین وادا جریمه نقدی می شوند

در شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مقرر شد؛در سال ۲۰۲۰ ورزشکاران متخلف دوپینگی برابر قوانین وادا جریمه نقدی می شوند

جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به ریاست دکتر مهدی علی نژاد رئیس ستاد برگزار شد و طی آن عملکرد سال ۲۰۱۹  ارایه و برنامه های سال ۲۰۲۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، با توجه به اینکه فعالیت نادوهای کشورها برابر برنامه استاندارد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا) انجام و در پایان هر سال میلادی عملکرد کشورها ارائه می شود، نخستین نشست سال ۲۰۲۰ ایران نادو، صبح امروز(سه شنبه) به ریاست دکتر مهدی علی نژاد، رئیس ستاد، دکتر مهرزاد خلیلیان، دبیرکل و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این نشست برنامه نحوه توزیع نمونه گیری(TDP) و بانک ملی اطلاعات ورزشکاران (RTP) در سال ۲۰۲۰ به تصویب رسید، عملکرد سال ۲۰۱۹ شامل ۳ بخش آموزش، نمونه گیری و TUE بررسی شد و مقرر شد در خصوص خرید کیت های نمونه گیری از وادا استعلام گرفته شود. بعلاوه مقرر شد قرارداد همکاری با آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر برای انجام آنالیز ها منعقد شود.
از دیگر مصوبات این نشست مربوط به اجرای قوانین وادا در خصوص ورزشکاران متخلف دوپینگ بود، به این ترتیب بر اساس قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در سال ۲۰۲۰ هر ورزشکاری که مرتکب تخلف دوپینگ شود و تخلف او پس از سپری شدن کامل پروسه قانونی محرز شود، علاوه بر محرومیت ورزشی، با جریمه نقدی نیز مواجه خواهد شد.

۲۵ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.