جهت حضور در المپیک 2020 توکیو:اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان تست دادند

جهت حضور در المپیک 2020 توکیو:اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان تست دادند

چهار عضو تیم ملی تیراندازی بانوان در دو اسلحه تپانچه و تفنگ که جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کرده اند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تمرینات آماده سازی تیم ملی تیراندازی بانوان جهت حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا که هر دو رویداد جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز بود، از اوایل مهرماه 1398 و با حضور 18 ورزشکار آغاز شد.
در ادامه و در جریان مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در برزیل آرمینا صادقیان در اسلحه تفنگ، در مسابقات قهرمانی جهان چین نجمه خدمتی در تفنگ و مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه و به میزبانی قطر برگزار شد، هانیه رستمیان در اسلحه تپانچه و فاطمه کرم زاده در تفنگ موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو شدند که این نفرات صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
پس از پایان مسابقات مذکور، اردوهای آماده سازی تیم ملی تیراندازی بانوان با حضور چهار تیرانداز سهمیه گرفته و همچنین گلنوش سبقت اللهی و الهه احمدی دیگر اعضای این تیم به صورت پیوسته ادامه  دارد.
لازم به ذکر است سبقت اللهی، تیرانداز اسلحه تپانچه که از جایگاه مناسبی در رنکینگ فدراسیون جهانی این رشته ورزشی برخوردار است، با توجه به مسابقات پیش رو همچنان شانس کسب سهمیه المپیک را از طریق این رنکینگ دارند.
گفتنی است کلیه تمرینات فنی و تکنیکی اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی و زیر نظر الهام هاشمی سرمربی تیم تفنگ و محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم تپانچه پیگیری می شود.
همچنین تمرینات بدنسازی این دو تیم، علاوه بر مجموعه ورزشی آزادی در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر بیتا سبزی مربی بدنساز تیم ملی تیراندازی بانوان دنبال می شود.

۲۳ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.