در آخرین روز از سفر لوزان برگزار شد؛نشست مسئولین ورزش کشورمان با توماس باخ

در آخرین روز از سفر لوزان برگزار شد؛نشست مسئولین ورزش کشورمان با توماس باخ

دکتر سلطانی فر و‌ دکتر صالحی امیری در آخرین روز از سفر خود به لوزان با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ صبح سومین‌ روز از سفر مهم کاری مسئولین ورزش کشورمان به دیدار با توماس باخ اختصاص یافت.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و‌ جوانان کشورمان بهمراه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک  IOC  با توماس باخ رئیس بزرگترین و مهم ترین نهاد ورزشی جهان دیدار و در خصوص مسایل ورزش کشورمان در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در ابتدای این دیدار وزیر ورزش و جوانان از دعوت باخ برای برپایی این دیدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خرسندم که امروز و در این مکان مهم با شما ملاقات می کنم و لازم می‌دانم از حمایتها، پشتیبانی و‌ همراهی حضرتعالی و همکارانتان با ورزش ایران تقدیر و تشکر نمایم.
در ادامه نشست دکتر سلطانی فر گزارش کاملی را در خصوص وضعیت امروز ورزش ایران و فعالیتهای ستاد عالی ورزش کشورمان با همراهی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین توضیحات کاملی در خصوص وضعیت رشته های مختلف و سهمیه های بدست آمده برای حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه داد.
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تائید تلاشهای دکتر سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش از حمایتهای خوب دولت جمهوری اسلامی از فدراسیونها و کمیته ملی المپیک در حضور مسئولین کمیته بین المللی تقدیر و تشکر نمود.

 

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین ورزشی کشورمان اظهار داشت: به دقت اخبار ورزش ایران را پیگیری و رصد می کنم و باید اعلام نمایم از رابطه صمیمی مسئولین دو‌نهاد اصلی ورزش ایران که می تواند زمینه جهش ورزش کشورتان باشد خرسندم.
وی در ادامه نشست با تاکید بر رعایت منشور المپیک از سوی هر دو نهاد ورزش ایران یعنی وزارت ورزش و کمیته  ملی المپیک گفت: پیاده سازی اهداف و روح ورزش و المپیک باعث پیوندی مستحکم و ناگسستنی بین ملت ها می گردد و با همین هدف درخواست دارم تلام تلاشتان را برای رعایت منشور المپیک در ایران بکار ببندید.

 

 

وی در پایان گفت: در دیدار با دکتر روحانی هم به پیشرف و توسعه ورزش ایران در سالهای اخیر اشاره کرده و اکنون نیز می گویم که پتانسیل ایران و جوانان مستعدش بیش از اینهاست.ما از ورزش ایران حمایتهای لازم را کرده و خواهیم کرد ضمن اینکه امیدوارم با حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ به نتایج خوبی نیز دست یابید.

۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.