مهدی بی باک دارنده اولین طلای جهانی تکواندو ایران:ناراحت نمی شوم اگر انتخاب نشدم

مهدی بی باک ، یوسف کرمی و کوروش رجلی مدعیان وزن هفتم تیم ملی هستند که به زودی و پس از برگزاری مسابقه انتخابی یک نفراز جمع آنها خط می خورد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهدی بی باک تکواندوکار تیم ملی کشورمان در همین ارتباط گفت : پس از برگزاری مسابقه انتخابی ، بهترین نفرات برگزیده شده و در اردو باقی می مانند که در صورت انتخاب نشدن ناراحت نمی شوم و برای  حریفان و سایر ملی پوشان آروزی موفقیت نموده و امیدوارم تیم ملی تکواندو باز هم موجب افتخارآفرینی شود . 
وی افزود : هر سه ملی پوش از بازیکنان با تجربه و مدال آور هستند که که تمام سعی خود را می کنم که با آمادگی مناسب درانتخابی شرکت کرده و نتیجه مناسبی را کسب نمایم .
بی باک در خصوص تمرینات تیم ملی گفت : با توجه به برگزاری مسابقات لیگ ، فشار تمرینات کمتر است و تکواندوکاران در وضعیت آمادگی مناسبی به سر می برند که با مشخص شدن نفرات باقی مانده در اردو تمرینات پرفشار تر و منظم تر پیگیری می شود.
وی در خصوص تیم دانشگاه آزاد در هشتمین دوره لیگ گفت : بدشانسی و باخت در ابتدای فصل کار را مشکل کرده که نتیجه دیدار بین تیمهای فولاد ماهان سپاهان و گاز فجرجم قهرمان این دوره را مشخص می کند .
بی باک افزود : با کسب 2 برد در مقابل باشگاه قوامین ناجا در هفته هشتم و یک دیدار معوقه با این تیم ، به قهرمانی امیدواریم .
۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.