قاسمی:از تمامی ظرفیت‌های موجود در ورزش استفاده شود

معاون ارتباطات، آموزش و امورفرهنگی سازمان بر تحول فرهنگ ورزش با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در کشور تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،در نشست و هم‌اندیشی واحدهای فرهنگی ادارات کل تربیت بدنی استان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی که صبح امروز در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد، حمید قاسمی اظهار داشت: در امر فرهنگ سازی قطعا باید بر حس رقابت نیز تاکید شود.
معاون ارتباطات، آموزش و امورفرهنگی سازمان افزود: سازمان تربیت بدنی به تنهایی نمی تواند در فرهنگ‌ سازی در ورزش تاثیرگذار باشد بلکه ضمن مراقبت و پرهیز از موازی کاری، نقش سازمان‌ها و نهادهادیگر نیز باید مشخص گردد.
معاون سازمان با اشاره به نگاه معاون رییس جمهور و رییس سازمان و تاکید ایشان بر تدوین نظام‌نامه اجرایی و توسعه در سه حوزه بهبود فرهنگی، جوامع ورزشی و فرهنگ عمومی ورزش کشور اذعان داشت: از این پس ارزیابی واحدهای فرهنگی ادارات کل و فدراسیون‌های ورزشی بر اساس این نظام‌نامه انجام خواهد شد.
این گزارش حاکی است در ادامه مسئولان واحدهای فرهنگی فدراسیون‌ها و ادارات کل تربیت بدنی استان‌ها مشکلات و مسایل خود رامطرح کردند.
۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.