ژاک روگ:تمام توان خود را برای جلوگیری از چنین حوادثی بکار خواهم برد/هنوز زود است در خصوص بازیها نظر بدهم

ژاک روگ:تمام توان خود را برای جلوگیری از چنین حوادثی بکار خواهم برد/هنوز زود است در خصوص بازیها نظر بدهم
تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا از تکرار حادثه ای که موجب مرگ لژ سوار گرجستانی در بازی های المپیک 2010 ونکوور شد، جلوگیری کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در آخرین اظهار نظر خود در این باره ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: بعد از اتمام بازی های المپیک ونکوور، کمیته بین المللی المپیک با فدراسیون بین المللی لژ برای پشت سر گذاشتن تمامی مراحلی که لازم و ضروری به نظر می رسد، وارد عمل خواهد شد تا ببینیم دلیل بوجود آمدن این حادثه چه بود.
وی ادامه داد: من تمام توان خود را برای اینکه این حادثه دوباره تکرار نشود به کار خواهم گرفت و به همین دلیل امیدوارم که نتایج تحقیق و بررسی فدراسیون بین المللی لژ در خصوص این سانحه را تا قبل از ماه آوریل دریافت کنم.
رئیس کمیته بین المللی المپیک در ادامه از بازیهای المپیک زمستانی ونکوور 2010 اظهار رضایت کرد ودر بازدید خود از مرکز اصلی رسانه های خبری در رابطه با کیفیت این دوره از بازیها اظهار داشت : تا بازیها به پایان نرسد نمی توان نظر قطعی داد ولی چنانچه اجرای ورزشکاران ، هوای مناسب و جمعیت هواداران به همین شکل ادامه پیدا کند، مسابقات بسیار موفقی  خواهد بود.
بر اساس این گزارش، وی همچنین افزود جمعیت زیادی در ونکوور و ویستلر هر شب جشن می گیرند و محیط گرم و حمایت کننده ای را برای ورزشکاران و سایر حاضرین فراهم می کنند .

شایان ذکر است:نودار کیوماریتاش ویلی، لژ سوار 21 ساله گرجستانی در تاریخ 12 فوریه که هنوز مراسم  افتتاحیه بازیها برگزار نشده بود به هنگام تمرین لژ سواری به دلیل سرعت بالا از پیست خارج شده تا پس از برخورد با دیواره های کناری پیست جان خود را از دست بدهد.
۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.