نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس

نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس

در دومین روز از سفر مسئولین ورزش کشورمان به لوزان سوئیس که بنا بر دعوت IOC صورت پذیرفت،نشست مشترکی با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با  مدیران و مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک  در مقر  IOC  برگزار  و در راستای ارتقای همکاری طرفین بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست  با حضور " پره میرو" معاون اجرایی ارتباطات با جنبش المپیک،"جیمز مک لود" مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک،"جروم پویوی" رئیس نظارت و روابط سازمانی،"الیور نیامکی " رئیس ارتباطات با کمیته های المپیک آسیا و رئیس بخش ورزشکاران همبستگی المپیک و خانم الیان بریلیارد دستیار شخصی معاون اجرایی،روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک  برگزار شد.
در این نشست مسئولین ورزش کشورمان  گزارشی از سیاستهای کلی ورزش کشور و حمایت دولت از ورزش ارائه نموده و  در خصوص نحوه تعامل و همکاری طرفین در عرصه های مختلف به گفتگو پرداخته و نظراتی را عنوان داشتند که مقامات و مدیران اجرایی  IOC  خواستار استمرار این تعاملات و گفتگو ها بودند تا بدین وسیله برخی ذهنیت های که بوجود می آید برطرف گردد.
در این نشست مدیران و مقامات IOC ضمن تاکید بر اجرای کامل منشور المپیک حمایت های خود را از ورزش ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و کلیه فعالیتهای ورزشی کشورمان اعلام داشتند و مقرر شد این حمایت ها گسترش پیدا کند.
همچنین مسئولین ورزش کشورمان ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران،خواستار افزایش این حمایتها شدند و مدیران اجرایی کمیته بین المللی المپیک ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی عنوان داشتند بدون تردید برگزاری چنین دیدارهایی باعث افزایش تعاملات و همکاری های طرفین خواهد شد.

۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.