والیبال انتخابی المپیک| برتری آسان ایران مقابل چین‌تایپه در نخستین گام

والیبال انتخابی المپیک| برتری آسان ایران مقابل چین‌تایپه در نخستین گام
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به مصاف چین تایپه رفت.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک 2020 در شهر جیانگمن چین به مصاف چین تایپه رفت و در سه گیم متوالی مقابل این تیم به برتری رسید. این بازی با یک ساعت تاخیر به دلیل طولانی شدن بازی قبلی میان استرالیا و کره جنوبی (3 بر 2 به سود استرالیا) آغاز شد.
 
تیم ایران در بازی افتتاحیه خود از ترکیب سعید معروف، پوریا یلی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، مححد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. دو تیم بازی را محتاطانه و برابر آغاز کردند ولی تیم ایران در ادامه با استفاده از شرایط فیزیکی و سرویس‌های بهتر، کنترل بازی را به دست گرفت و اختلاف امتیازات زیاد شد. تیم ایران در ست نخست 25 بر 16 به پیروزی رسید.
 
تیم ملی ایران در ست نخست 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 5 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین تایپه نیز 6 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 4 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.
 
ست دوم با برتری 8 بر 3 ایران آغاز شد. سرویس‌های خوب و قدرت حملات به مراتب بیشتر، برتری مطلق را در این ست با نتیجه 25 بر 17 برای ایران به همراه داشت. مجتبی میرزاجان‌پور در پایان ست دوم به جای میلاد عبادی پور به بازی گرفته شد.
 
تیم ملی ایران در پایان ست دوم، 28 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 6 پوئن سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین تایپه نیز 12 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.
 
تیم ملی چین تایپه در ست سوم نیز با وجود اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران، حرفی برای گفتن نداشتند و طبق چیزی که پیش بینی می شد با نتیجه 25 بر 14 مغلوب شدند و بازی را واگذار کردند. جواد کریمی، مرتضی شریفی و عابدینی هم در پایان ست سوم برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه به کار گرفته شدند.
 
تیم ملی ایران در پایان این بازی 39 امتیاز از اسپک، 10 امتیاز از دفاع روی تور، 10 پوئن سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین تایپه نیز 21 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند.
 
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود، فردا چهارشنبه از ساعت 11:30 به مصاف قزاقستان می‌رود.
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.