والیبال انتخابی المپیک ؛ باخت شاگردان شعبانیان مقابل قزاقستان

والیبال انتخابی المپیک ؛ باخت شاگردان شعبانیان مقابل قزاقستان
تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک سه بر صفر مغلوب قزاقستان شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، نخستین بازی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک درحالی در سالن 5 هزار نفره «کرات» شهر خانون راتچاسیمای تایلند برگزار شد که با تصمیم میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی، شیرتری، امینی، سلامت، روستا، آشفته و محتشمی پور ترکیب اصلی تیم ایران را تشکیل دادند.
 
قزاقستان که در جدول رنکینگ جهانی در رده بیست و سوم قرار دارد درحالی مقابل ایران (رنک 39 جهان) قرار گرفت که با اتکا بر سرویس‌های خوب در ست اول با نتیجه 25 بر 14 به پیروزی رسید.
 
این تیم در ست دوم نیز با استفاده ازهمین نقطه قوت به برتری 25 بر 16 رسید. ملی پوشان ایران که در دریافت ضعیف عمل کردند و به دلیل کم تجربگی در لحظاتی از بازی (به‌خصوص ست اول) درگیر اشتباهات فردی شدند، در ست سوم تا حدودی به بازی برگشتند و تا امتیاز 10 همگام با قزاق‌ها پیش آمدند، اما در نهایت این ست هم با نتیجه 25 بر 14 به سود قزاق‌ها به پایان رسید.
 
داورانی از استرالیا و چین تایپه دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان را قضاوت کردند.
 
تیم ملی والیبال بانوان ایران که در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه دوم با اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی هم‌گروه است، فردا در دومین بازی خود از ساعت 12 به مصاف کره‌جنوبی تیم هشتم رنکینگ جهانی خواهد رفت.
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.