آیین بزرگداشت شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛صالحی امیری:شهادت حاج قاسم سلیمانی عزم جامعه ورزش را برای پاسداری از ارزشهای انقلاب جزم تر کرد

آیین بزرگداشت شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛صالحی امیری:شهادت حاج قاسم سلیمانی عزم جامعه ورزش را برای پاسداری از ارزشهای انقلاب جزم تر کرد

آیین بزرگداشت نام و یاد اسطوره مقاومت و فداکاری سردار سرافراز ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور مسئولین،پیشکسوتان،قهرمانان و جامعه ورزش کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان،صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،مقامات لشگری،کشوری،اعضای هیات اجرایی کمیته،معاونین و مشاورین وزارت و کمیته،روسای فدراسیون ها،مدیران،پیشکسوتان،قهرمانان،مربیان و پرسنل مختلف ورزش کشوربا قرائت زیارت عاشورا آغاز گردید.
 در این مراسم سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک  ابراز داشت: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، همه فدراسیونها و هیات های ورزشی، کارکنان و جامعه بزرگ‌ ورزش و جوانان عزیز، شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گویم.
وی ادامه داد: دشمن فرض می کرد با شهادت حاج قاسم قائله مقاومت پایان خواهد یافت در حالی که تازه قائله مقاومت آغاز شده است. در دایره انقلاب اسلامی این تجربه را داریم که هرگاه شخصیت بزرگی به وسیله دشمن به شهادت رسیده، یک ملت با هم متحد شده و همدلی و وفاق بین اقشار مختلف کشور بوجود آمده است.
رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: شهادت شهیدان مطهری، بهشتی،رجایی و باهنر را بیاد داریم که امام گریست و یک امت گریستند اما خونهای پاکشان باعث قوام و استحکام انقلاب و نظام اسلامی شد. در شهادت سپهبد صیاد شیرازی هم رهبر معظم انقلاب گریستند و ملت داغدار شد اما شاهد بودیم که ریشه مقاومت تقویت شد. امروز هم باور داریم که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی علاوه بر آثار داخلی که همدلی و وفاق ملی و رویش حیاتی جدید در راه مقاومت است، در تحولات منطقه نیز اثرات زیادی دارد و مطمئن هستیم در خاورمیانه تغییراتی رخ خواهد داد که دشمن را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.
او ادامه داد: باور داریم دایره مقاومت از سوریه، عراق، لبنان و یمن فراتر خواهد رفت به طوری که دشمنان از کرده خود پشیمان شوند. در دوران جنگ و در بحث اعزام حجاج شاهد بودیم که حاج قاسم چقدر کمک کرد تا این راه باز شود و امروز همه ما قدردان زحمات او هستیم و به روح پاکش درود می فرستیم.
صالحی امیری در پایان گفت: بار دیگر از زبان جامعه ورزش که همیشه به ارزشهای انقلاب وفادار بوده شهادت این قهرمان ملی را تسلیت می گویم و مطمئن هستیم بعد شهادت ایشان عزم جامعه ورزش برای پاسداری از ارزشهای انقلاب تا انهدام دشمن جزم تر خواهد شد.
در ادامه سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه نیز طی سخنانی به ویژگیهای برجسته شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان داشت :قطعا خون این شهیدان آن چنان وحدت و یکپارچگی به وجود آورده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.
وی افزود: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد و در آخر به آنچه می خواست رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.
جانشین قرارگاه ثارالله عنوان کرد: برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می کنند به نوبه خود از آنها تشکر می کنم که در این مراسم شرکت و این مراسم باشکوه را برگزار گردند. انشالله که بتوانیم کاری کنیم که این پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشند.

۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.