رضازاده پس از ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان:قهرمانی حقمان بود

رضازاده پس از ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان:قهرمانی حقمان بود
مدیر تیم های ملی وزنه برداری کشورمان گفت: قهرمانی در رقابت های آسیایی قزاقستان ابتدای راهی است که به المپیک 2012 لندن ختم می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی کشورمان گفت: سطح پیکارهای آسیایی امسال بعنوان اولین میدان بعد از المپیک بسیار بالا بود و اکثر تیم ها بخصوص قزاقستان با نفرات نامی خود که قهرمان جهان و المپیک بوند پای به میدان گذاشته بود.
وی ادامه داد: خوشبخختانه ملی پوشان کشورمان با میانگین سن 23 سال توانستند با آمادگی روحی و بدنی ایده آل و توجه به نکات ریزی که از سوی کادر فنی تذکر داده شده بود، گوی سبقت را از تمامی حریفان ربوده و این عنوان ارزشمند را برای مردم ایران بدست آورند. باور کنید با این روحیه هماهنگ و اتحاد تیمی قهرمانی حقمان بود.

رضازاده ضمن اظهار رضایت از عملکرد تمامی ملی پوشان گفت: انصافا همه آنان زحمت خود را کشیدند و هر چه در توان داشتند رو کردند. کادر فنی تیم ملی نیز کم نگذاشت و با انتخاب بهترین وزنه ها توانست زمینه کسب این عنوان را رقم بزند؛ به تمامی آنها ،رئیس فدراسیون و جامعه ورزشی این قهرمانی را تبریک می گویم.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: زمان زیادی تا رقابتهای جهانی کره و میدان کسب سهمیه باقی نمانده و باید خیلی زود استارت بزنیم. ملی پوشان باید پس از استراحتی کوتاه به اردو بازگردند تا برنامه های تمرینی و آماده سازی مسابقات جهانی را آغاز کنیم.
وی در پایان گفت: همانطورکه پیش از مسابقات و کسب این عنوان نیز گفته بودم هدف ما بازیهای آسیایی و لندن است که قهرمانی در قزاقستان استارت راهی است که به المپیک 2012 ختم می گردد. در این بین باید در 3 جهانی سالهای 2009، 2010 و 2011 موفق ظاهر وشیم تا بتوانیم با حداکثر سهمیه روانه لندن شویم.

 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.