مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس برگزار شد

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس برگزار شد
مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس عصر امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رغبتی ،اسبقیان و عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی،پیشکسوتان ،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان ،مسئولین فدراسیون و خانواده های ملی پوشان و جمعی از اصحاب رسانه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد،رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای اسکی بازان جوان اعزامی گفت:درواقع اسکی بازان که با کوه و برف در ارتباطند طبع بلندی دارند و بسیار مهربان و سخت کوش هستند و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هر چه در توان داشت از اسکی بازان اعزامی به این بازیها حمایت کردند.
وی افزود: البته ما از اسکی بازان انتظار قهرمانی نداریم اما مطمئنیم بدون تردید این عزیزان با تمام تلاش بمصاف رقبای خود خواهند رفت و همین برای ما ارزشمند است و معتقدیم اسکی می تواند در بازیهای المپیک 2024 و 2028 با ظرفیت بسیار خوبی که برای توسعه این ورزش ایجاد شده نمایش خوبی داشته باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن قدردانی از مجموعه فدراسیون اسکی کادر فنی و ملی پوشان اعزامی برای کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ضمن قدردانی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان عنوان داشت:بدون تردید این جوانان و آینده سازان اسکی با تمام توان بمصاف حریفان المپیکی خود می ورند.
در خاتمه این مراسم از 6نفر از ملی پوشان تیم ملی اسکی آلپاین و همچنین اسکی روی چمن که در رقابتهای نونهالان و نوجوانان آسیا،جام جهانی و کاپ جهانی موفق به کسب مدال شدند تقدیر بعمل آمد.
ایران در نخستین دوره بازیهای المپیک جوانان با 3 نماینده و در دومین دوره بازیهای المپیک جوانان با دو نماینده شرکت داشت.
سومین دوره بازیهای المپیک جوانان 19 دی ماه تا 2 بهمن در لوزان سوئیس برگزار و تیم ملی ایران با 6 نماینده و با سرپرستی عبدی افتخاری راهی این بازیها خواهد شد.
تیم ملی اسکی آلپاین: آرتمیس حسینی _ روهام صبا
 تیم ملی اسکی صحرانوردی: فرنوش شمشکی _ امیرحسین بندعلی
 تیم ملی اسکی کوهستان: رکسانا ساوه شمشکی _ علی کلهر
مربیان:باقر کلهر (آلپاین مردان) _ سمیرا زرگری (آلپاین زنان)
احمد کاویان (صحرانوردی)ابوالفضل ساوه ای (کوهستان)
  نفرات اعزامی به سومین دوره بازیهای المپیک جوانان می باشند.
۹ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.