استیلی:تلاش کردیم انتخابی منصفانه و منطقی داشته باشیم

استیلی:تلاش کردیم انتخابی منصفانه و منطقی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به اعلام فهرست نهایی بازیکنان تیم المپیک گفت:همه نفراتی که در این دو سال حتی یک روز در کنار ما بودند عضو تیم ملی امید ایران هستند و امیدوارم افتخار صعود به المپیک در کارنامه همه آنها ثبت شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، حمید استیلی با بیان این موضوع گفت:از نخستین روزهایی که کار خودم را در این تیم آغاز کردم با هر عنوانی تلاش کردم خدمت گذار این بچه ها باشم و خودشان در این موضوع بهترین شاهد هستند که هیچ تفاوتی بین بازیکنان مختلف قائل نبودم. بسیاری از این بچه ها در بازی های آسیایی جاکارتا همراه بودند ، بسیاری در مرحله مقدماتی و خیلی ها در تمرینات آمدند و به هر دلیل نتوانستند امروز در فهرست نهایی ما قرار بگیرند. با این وجود همه نفراتی که در این مدت حتی یک روز در کنار تیم امید بودند عضو این تیم محسوب می شوند و انشالله در صورتی که صعود به المپیک محقق شود همه آنها در این افتخار سهیم هستند. من شب گذشته در فرودگاه هم با بچه ها صحبت کردم و از آنها تشکر کردم که در این مدت کنار ما بودند.
سرمربی تیم ملی امید در خصوص شاخصه های انتخاب 23 بازیکن نهایی گفت:من و دستیارانم صادقانه و بدون تعارف در خصوص همه موضوعات صحبت کرده ایم و وجدانمان آسوده است که به جز شایستگی فنی و اخلاقی هیچ عامل دیگری در این انتخاب دخیل نبوده است. بارها گفتم سخت ترین کار انتخاب فهرست نهایی است چون واقعا در بعضی از پست ها فاصله فنی بسیار کم بود اما به هیچ چیزی به جز شایستگی فنی و اخلاقی بازیکنان در این انتخاب توجه نکردی و تلاش کردیم بهترین و آماده ترین بازیکنان در فهرست نهایی قرار بگیرند. بعضی از بچه ها از دو سال پیش کنار ما بودند در مسابقات مختلف و حتی در صعود به مرحله نهایی کمک کردند اما امروز بعضی از نفراتی انتخاب شدند که در شرایط مسابقه قرار داشتند و در بازی های لیگ شایستگی و عملکرد خودشان را به خوبی نشان دادند. انتخاب بین این نفرات واقعا سخت بود و عبور از نام بعضی از بازیکنان برای خود من مشکل بود اما تلاش کردیم منصفانه و منطقی تصمیم گیری کنیم. به عقیده من هر انتخابی ممکن است اشتباهاتی داشته باشد که امیدوارم این فهرست با کمترین اشتباه تنظیم شده باشد.
استیلی پیرامون علت خروج نام یونس دلفی از لیست بازیکنان تیم امید نیز گفت:دلفی بازیکن بسیار خوب و شایسته ای است که در مسابقات زیادی کنار ما بود اما آقایان خانلری و دکتر شهاب از کمیته پزشکی به من اعلام کردند بر اساس اعلام پزشک باشگاه شارلوا ایشان مصدوم است و حتی در 3 هفته گذشته تمرین نداشته ، به هر صورت من با خود دلفی صحبت کردم که گفت مصدومیتش رفع شده با این وجود از او خواستیم در تهران حاضر شود و تست های آمادگی جسمانی و پزشکی را پشت سر بگذارد که متاسفانه باشگاه شارلوا با این درخواست مخالفت کرد و دلفی نتوانست به تهران بیاید. این موضوع برای ما اهمیت زیادی داشت چرا که نمی توانیم روی انتخاب نفرات با وجود مصدومیت ریسک کنیم. سعی کردیم آماده ترین بازیکنان را بر مبنای تست ها و حضور در شرایط مسابقه انتخاب کنیم.
سرمربی تیم المپیک همچنین در پایان گفت:شرایطی که در این روزهای اخیر پیش آمده و اتفاقات فدراسیون شوک بزرگی به ما وارد کرد و واقعا تحت تاثیر این اتفاق قرار داریم. آقای تاج در این مدت همیشه حامی تیم امید بودند و البته در حال حاضر هم نگرانی هایی برای وضعیت تیم داریم. خود من از صبح در فدراسیون و مرکز ملی فوتبال حضور دارم و بعد از سفر هنوز به منزل نرفتم. امیدواریم این شرایط و اتفاقات به بهترین شکل طی شود و تیم المپیک در آستانه این رویداد مهم متضرر نشود.

۹ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.