مایکل فلپس در حاشیه بازیهای المپیک زمستانی ونکوور؛ بعد ازبازی های المپیک 2012 لندن خداحافظی خواهم کرد

مایکل فلپس در حاشیه بازیهای المپیک زمستانی ونکوور؛ بعد ازبازی های المپیک 2012 لندن  خداحافظی خواهم کرد
پرمدال آورترین ورزشکار در تاریخ المپیک در حاشیه یک سفر پنچ روزه به ونکوور از خداحافظی خود پس از بازیهای المپیک لندن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فلپس که در بازی های المپیک لندن 27 سال خواهد داشت و تا کنون 14 مدال طلا را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده به روزنامه نگاران اعلام کرد: بازی های المپیک 2012 لندن آخرین دوره حضورش بوده و اینکه وی  نخواهد توانست 8 مدال طلای المپیکی خود را ظرف 2 سال آینده  تکرار کند چرا که معتقد است حداکثر سن یک شناگر موفق 30 سالگی است و بالطبع باید بعد از المپیک 2012 خداحافظی کند.
بر اساس این گزارش؛ این شناگر آمریکایی بعد از ورود به ونکوور، شهر میزبان بازی های المپیک زمستانی 2010، در مسابقات هاکی و برخی رویداد های تبلیغاتی حضور داشته و آرزو می کند قبل از بازگشت، مسابقه آپولو اوهنو را در پاتیناژ سرعت بر روی پیست مسافت کوتاه و مسابقات هاکی بین دو تیم آمریکا و کانادا را از نزدیک مشاهده کند.
گفتنی است، با این وجود این ورزشکار پر مدال نگفته است که فورا بعد از بازی های المپیک 2012 لندن کناره گیری خواهد کرد اما در میان خبرنگاران و خیل علاقه مندان خود در کانادا تاکید داشت بدون شک رکوردش تا سالها دست نخورده باقی خواهد ماند.
۱ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.