بازدید مسئولین و جمعی از ورزشکاران سازمان بهزیستی کشوراز موزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک

بازدید مسئولین و جمعی از ورزشکاران سازمان بهزیستی کشوراز موزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک

مراسم تجلیل از تعدادی از ورزشکاران فعال در مراکزبهزیستی کشور که موفق شده بودند در مسابقات داخلی به سکوهای برتر دست پیدا کنند در محل کمیته ملی المپیک با حضور رییس و مدیران سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛در این مراسم که سید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک ، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک،حجت السلام نقویان رئیس کمیسیون فرهنگی،وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور،خانم ترکان رئیس کمیسیون همبستگی المپیک ،کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ، حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش و جمعی از مدیران  کمیته و سازمان بهزیستی کشور،بهداد سلیمی مشاور رئیس و کمیل قاسمی المپین افتخار آفرین در آن حضور داشتند  شرکت کنندگان سپس از موزه ملی ورزش بازدید کرده و با گوشه ای از افتخارات و گنجینه های  ارزشمند ورزش کشور آشنا شدند .
سهیلا کاظمی از کارشناسان مسئول بخش شبه خانواده سازمان بهزیستی استان تهران طی گفتگویی اظهار داشت : اولین بار است که در یک موزه ورزش حضور پیدا میکنم و از آشنایی با گوشه ای از مستندات وتاریخچه ورزش کشور بسیار خرسندم، برایم بسیار جالب است که تعداد زیادی از مدالها، کاپها و دیگر یادبودهای موجود در موزه توسط خود ورزشکاران و پیشکسوتان به موزه ملی ورزش اهداشده است .

 

وی در ادامه گفت: این بازدید به این جهت در برنامه  جوانان ورزشکار عضو بهزیستی گنجانده شد  تا آنها با اسطوره هاو افتخار آفرینان ورزش کشور آشنا شده  و با انگیزه بیشتری فعالیت ورزشی خود را ادامه دهند و راه اندازی موزه ملی ورزش کار بسیار ارزشمندی بود که در کمیته ملی المپیک انجام گرفت.
 زهرا بهنام هیجده ساله یکی از ورزشکاران سازمان بهزیستی استان تهران که در رشته والیبال فعالیت دارد در رابطه با موزه ملی ورزش گفت : از مشاهده تاریخچه ورزش ایران و همچنین بازیهای المپیک و دیدن یادبودها و نشان های ورزشی لذت برده وآموختم که تلاشم را دو چندان کرده تا بتوانم برای ورزش کشورم افتخار آفرینی کنم و همین مسئله انگیزه مرا  برای ادامه ورزش و افتخار آفرینی برای کشورم دو چندان کرد.
نیما بهروزی پانزده ساله هم گفت : از متولیان برگزاری این مراسم واقعا تشکر می کنم چرا که یکی از دلایل حضور من در این بازدید آشنایی با ویژگیهای شخصیتی جهان پهلوان تختی بود که وی را به نمادی اخلاقی و ورزشی برای تمامی ورزشکاران کشور تبدیل کرده است . امیدوارم بتوانم ازمطالعه ویژگیهای ارزنده وی،تجارب لازم را برای زندگی شخصی و ورزشی خود بیاموزم .
                          

۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.