باحضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش انجام شد:آغاز دوره آموزشی مدیریت ورزشی پایه المپیک سولیداریتی در فارس

باحضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش انجام شد:آغاز دوره آموزشی مدیریت ورزشی پایه المپیک سولیداریتی در فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: با اجرای این دوره مهارت های مدیریت استراتژیک مدیران ورزشی آموزش و پرورش ارتقاء می یابد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دکتر مهرزاد حمیدی در آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ورزشی همبستگی المپیک با حضور مدیران ارشد تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و به میزبانی فارس در باشگاه فرهنگیان شیرازگفت: این دوره توسط هبستگی المپیک که یکی از سازمان های زیر مجموعه کمیته بین المللی المپیک هست برگزار می گردد و هدف آن افزایش و تقویت توان مدیران ورزشی کشورهای عضو IOC  است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در این دوره که به عنوان مدیریت و راهبری ورزش برگزار می گردد، معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سر اسر کشور ، روسا ی ادارات و هیات های ورزشی به عنوان شرکت کنندگان دوره ،تکنیک ها و مهارت های پیشرفته مدیریت ورزشی را فرا می گیرند.
وی ابراز امیدواری کرد که این دوره بتواند موجب افزایش آگاهی ، مهارت و توانمنندی مدیران ورزشی وزارت آموزش و پرورش شود تا بتوانیم در پیشبرد و نیل به اهداف حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع موفق تر از گذشته عمل کنیم.
حمیدی با بیان اینکه" این دوره در نوع خود و در این سطح اولین دوره ای است که در سطح آموزش و پرورش در کشور برگزار می گردد ،گفت: با اجرای این دوره مهارت های مدیریت استراتژیک مدیران ورزشی آموزش و پرورش ارتقاء می یابد تا بتوانند زمینه اجرای سند تحول بنیادین را فراهم نموده وتفکر استراتژیک، تحلیلی و انتقادی خود را تقویت کرده و با دور نمای بیشتری برنامه های خود را پیاده نمایند و از روزمرگی دور شوند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش همچنین با اشاره به اجرای طرح ورزشی مدرسه میزبان در برگزاری مسابقات ورزشی منطقه ای ، گفت: این اقدام می تواند شور و نشاط ورزش را به مدارس ما تزریق کند و محیط آموزشگاهی جذاب و پرنشاط شود .
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم شاداب سازی مدارس با اجرای برنامه های ورزشی و وفوق برنامه جذاب ، گفت:  بر همین اساس بنا داریم تا مسابقات ورزشی منطقه ای را که در سالن های ورزشی و بدون تماشاچی برگزار می شد را به سطح مدارس منتقل نماییم تا  ضمن ایجاد یک جریان انگیزشی و آموزشی برای دانش آموزان و علاقمند سازی آنها به حضور در فعالیت های ورزشی، محیط مدارس را نیز شاداب و با نشاط کنیم.
حمیدی در پایان با اشاره به اجرای طرح توزیع تجهیزات ورزشی در بین مدراس سراسر کشور ، گفت: در سال گذشته حدود 35 میلیارد تومان به صورت تجهیزات ورزشی در بین مدارس کشور توزیع شد و در صورت تخصیص مطلوب منابع مالی ، این طرح در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.
خاطر نشان می شود:دوره آموزشی مدیریت ورزشی پایه یا المپیک سولیداریتی از دوم لغایت پنجم دیماه  و با حضور مدیران ورزشی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز برگزار می شود.

۳ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.