به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛کامیون کامیون برف هم مشکل میزبان را برطرف نکرد

شرایط جوی شهرهای ونکوور و ویستلر، میزبان بازی های المپیک زمستانی تعجب مردم کانادا را برانگیخته است بطوریکه کامیون کامیون برفی که از دیگر نقاط کانادا قبل از شروع مسابقات این محل آورده اند همک مشکل آنها را برطرف نکرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از ونکوور، بیست و یکمین دوره بازی های المپیک زمستانی در حالی در شرایط جوی مطلوب برگزار می شود که عدم بارش برف در روزهای قبل و حین برگزاری المپیک و هوای آفتابی موجب تعجب مردم شده است.
مردم ونکوور و ویستلر می گویند که آفتابی بودن هوا در سه روز متوالی کم سابقه بوده است. در حالی که شرایط جوی طی پنج روز گذشته در این دو شهر میزبان المپیک زمستانی بسیار و هیچ گونه برف و بارانی نباریده است.
هم‌چنین بارش کم برف در این دو شهر ضرر و زیان‌هایی را به میزبان بازی‌های المپیک 2010 وارد آورده است. به طوری که به دلیل گرمای هوا و آب شدن برف های بخشی هایی از پیست‌های بازی های المپیک ونکوور، مشکلاتی برای استقرار تماشاگران به وجود آمد که مسوولان برگزاری بازی ها مجبور شدند نزدیک به 20 هزار بلیت مسابقات را باطل کنند. نزدیک به 1.5 میلیون دلار درآمد این بیست هزار بلیت بود.
در روزهای ابتدایی المپیک بیست و یکم نیز بارش باران مشکلاتی را برای برگزار کنندگان بازی ها به وجود آورده بود.

۱ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.