مسابقات قطرکاپ و گزینشی المپیک؛وزنه‌برداران ایران امروز به روی تخته می‌روند

مسابقات قطرکاپ و گزینشی المپیک؛وزنه‌برداران ایران امروز به روی تخته می‌روند
چهار ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان امروز یکشنبه در ششمین دوره مسابقات قطرکاپ و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ به روی تخته می‌روند.
 
 
به گزارشروابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ؛  ششمین دوره رقابت‌های قطرکاپ  به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک۲۰۲۰توکیو از روز گذشته در دوحه آغاز شده که طبق برنامه مسابقات ملی‌پوشان کشورمان از امروز به روی تخته می‌روند.
 
برنامه مسابقات امروز و رکورد ورودی ملی‌پوشان کشورمان به شرح زیر است:
 
 از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران، سیده‌الهام حسینی در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم رقابتهای قطرکاپ به روی تخته می‌رود. ۱۸ وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، "سولیس" از کلمبیا با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی حسینی ۲۰۰ کیلوگرم است.
 
 از ساعت۱۳:۳۰ به وقت تهران، پریساجهانفکریان در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم رقابتهای قطرکاپ به روی تخته می‌رود. ۱۱وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، "نورول" از اندونزی با رکورد ۲۶۵ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی جهانفکریان ۲۰۰ کیلوگرم است.
 
 از ساعت۱۷:۳۰ به وقت تهران، کیانوش‌رستمی و علی‌میری در گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند. ۱۱وزنه‌بردار این گروه حاضر هستند که "الباخ" قطری با رکورد ۳۸۵ کیلوگرم صدرنشین است. رستمی با رکورد۳۸۰ کیلوگرم و میری با رکورد۳۷۰ کیلوگرم در جایگاههای بعدی قرار دارند.
 
 در آخرین روز از رقابتهای وزنه‌برداری ششمین دوره قطرکاپ روز دوشنبه از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران، سیدایوب‌موسوی در گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته خواهد رفت. ۱۲وزنه‌بردار این گروه حضور دارند، "هریستوف" از بلغارستان با رکورد ۳۹۰ کیلوگرم در صدر ایستاده و رکورد ورودی موسوی۳۷۰ کیلوگرم است.
۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.