پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی صبح امروز با حضور دکتر صالحی امیری و اعضای هیات اجرایی در دفتر ریاست کمیته ملی المپیک برکزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در این باره گفت:در نشست امروز در خصوص چهل و هفتمین مجمع عمومی سالیانه کمیته که تقریبا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر گردید و در همین زمینه گزارش حسابرسی سالانه کمیته جهت ارائه در مجمع عمومی در هیات اجرایی قرائت شد که مورد تصویب قرار گرفت.
وی ادامه داد:همچنین تعدادی از درخواست های واصله فدراسیونها جهت مساعدت های لازم مورد برسی قرار گرفته و تصمیمات حمایتی لازم اتخاذ گردید و  با توجه به تغییرات بوجود آمده در اساسنامه و بهنگام سازی تشکیلات سازمانی کمیته و ساختار آن با کلیات تاپ چارت،پیشنهاداتی ارائه شده و به تصویب رسید.
سعیدی در خاتمه ابراز داشت: بنا بر درخواست فدراسیون اسکی جهت اعزام کاروان کمی و کیفی ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک زمستانی 2020 جوانان در لوزان سوئیس،مقرر شد تا حمایتهای مادی لازم صورت پذیرد تا عزیزان بدون دغدغه راهی بازیهای المپیک زمستانی 2020 جوانان شوند.

۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.