توسط دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک انجام شد:معاینات قلبی و عروقی اعضای تیم ملی پارا بدمینتون

توسط دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک انجام شد:معاینات قلبی و عروقی  اعضای تیم ملی پارا بدمینتون

صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی پارا بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های قلبی و عروقی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از پایان مسابقات پارا بدمینتون قهرمانی کشور که طی روزهای 9 لغایت 10 مردادماه با حضور 48 بازیکن آقا و 28 بدمینتون باز خانم (در 6 کلاس ) و در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد، در نهایت 35 ورزشکار برتر جواز حضور در تیم ملی پارا بدمینتون را کسب کردند.
در ادامه دعوت شدگان به این تیم طبق هماهنگی های به عمل آمده بین فدراسیون جانبازان و معلولین و دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک، صبح امروز در معاینات قلبی عروقی که توسط دپارتمان مذکور انجام گرفت شرکت کردند.
دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک که مسئولیت کمیته پژوهش فدراسیون بدمینتون را نیز بر عهده دارد در رابطه با این آزمون گفت: بنده عضو کمیته سلامت فدراسیون جهانی بدمینتون می باشم. پس از آنکه برای نخستین بار حضور رشته ورزشی بدمینتون در مسابقات پارالمپیک توکیو به تصویب مسئولین برگزاری این مسابقات رسید، فدراسیون جهانی این رشته ورزشی به منظور اهمیت سلامت ورزشکاران در مسابقات مذکور، با ارائه طرحی فدراسیون های ذیربط را ملزم به انجام معاینات سلامت ورزشکاران اعزامی به این مسابقات کردند.
وی افزود: معاینات کامل قلبی و عروقی، شرح حال ورزشکاران، نوار قلب و اکو کاردیوگرافی معایناتی بود که دعوت شدگان به تیم ملی پارا بدمیننتون در آن شرکت کردند.

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.