جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:تمرینات رکاب زنان استقامتی در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:تمرینات رکاب زنان استقامتی در آکادمی ملی المپیک

ورزشکاران دعوت شده به نخستین مر حله از اردوهای آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری آقایان در ماده استقامت، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، برترین های مسابقات کشوری و بین المللی دوچرخه سواری استقامت در طی یک سال گذشته که با تشخیص کادرفنی جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کرده اند، از 15 آذرماه نخستین مرحله از اردوهای خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران آغاز کرده اند.
11 ملی پوش این تیم در نخستین مرحله از اردوها که بیشتر اختصاص به کارهای بدنسازی دارد، صبح امروز در آکادمی ملی المپیک به کار با وزنه پرداختند. این اردو تا 29 آذرماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان این تیم پس از یک هفته استراحت دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را آغاز خواهند کرد.
محمد گنج خانلو، بهنام آرین، مهدی علمایی، حمید پورهاشم، بهرام نجفی، مهدی مازوت چی، علی اصغر موسی زاده، مرتضی جعفرزاده، سعید صفرزاده، مرتضی رضوانی و امیر کلاه دوز دعوت شدگان به اردوی مذکور می باشند که تمرینات خود را زیر نظر محمود پراش به عنوان سرمربی و رامین مهربانی به عنوان مربی پیگیری می کنند.
گفتنی است بر اساس جایگاه فدراسیون دوچرخه سواری ایران  در رنکینگ فدراسیون جهانی این رشته ورزشی، یک سهمیه برای دوچرخه سواری استقامت در المپیک 2020 توکیو برای ایران در نظر گرفته شده است که بهترین ورزشکار در اردوهای آتی و مسابقات پیش روی این تیم به تشخیص کادرفنی جواز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهد کرد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در ماده استقامت، اواخر اسفندماه سال جاری و به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.