ملی‌پوشان والیبال ساحلی، عازم هندوستان شدند

ملی‌پوشان والیبال ساحلی، عازم هندوستان شدند
دو تیم از ایران برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک، امشب عازم شهر ویزاگ هندوستان شدند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ساحلی ایران متشکل از دو تیم رحمان رئوفی- حامد میرزاعلی و بهمن سالمی- آرش وکیلی، برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک در منطقه مرکزی آسیا که در شهر ویزاگ برگزار خواهد شد، امشب تهران را به مقصد هندوستان ترک کردند.
 
این رقابت‌ها میان تیم‌های منطقه مرکزی آسیا برگزار می‌شود و ساحلی‌بازان ملی‌پوش، برای راه‌یابی به مرحله بعدی مسابقات انتخابی، برابر نمایندگان هندوستان، قزاقستان، ترکمنستان و سریلانکا به میدان خواهند رفت.
 
با اعلام مسئولان برگزاری، تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات، با پذیرش درخواست تیم‌های هندوستان و سریلانکا مبنی بر حضور در این رقابت‌ها، به پنج کشور رسید.
 
تیم اول این مرحله از مسابقات، به صورت مستقیم به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک راه می‌یابد که از تاریخ 5 لغایت 8 تیر ماه سال 99، میان هشت تیم برتر از کل قاره آسیا و در کشور چین برگزار خواهد شد. تیم دوم مسابقات منطقه مرکزی نیز از تاریخ 1 تا 3 تیر ماه سال 99 با دیگر تیم‌های بازنده از سایر مناطق آسیا به رقابت می‌پردازد و فرصت دوباره برای صعود به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک را خواهد داشت.
 
گفتنی است پیش از این تیم‌های عمان، چین و اندونزی، با شرکت در دور مقدماتی انتخابی المپیک در مناطق مختلف آسیا، صعود خود را به مرحله نهایی این مسابقات قطعی کرده‌اند.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.