پس از کسب نخستین مدال درمسابقات پلیسهای جهان؛امید به کسب مدال در چهارمین روز

چهارمین روز از مسابقات تیراندازی پلیس های جهان که در کویت در حال برگزاری است، به مسابقات تیراندازان تپانچه بادی 10 متر اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ براین اساس تیراندازان تیم پلیس ایران در دو بخش بانوان و آقایان تا ساعتی دیگر به میدان می روند.
گفتنی است، در سومین روز این مسابقات، تمرینات رسمی تیم های تیراندازی با تپانچه بادی برگزار شد.
همچنین تیم کشورمان در رشته تفنگ بادی در این روز به میدان رفت که در پایان مسابقات بانوان و آقایان، ستوان دوم  صفیه صحراگرد  موفق شد  اولین مدال رنگی ایران در مسابقات پلیس های جهان را بدست بیاورد.
در این بخش تیراندازان کشورهای کویت و قزاقستان به ترتیب عنوان های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و ستوان سوم زینب نجاریان هم در میان 46 شرکت کننده در رده بیستم ایستاد.
در بخش مردان هم در میان رقابت 45 تیرانداز، ستوان اول سعید مسروری با کسب 577 امتیاز نتوانست به عنوانی  بهتر از دوازدهمی دست پیدا کند.
استوار مصطفی فروغی آخرین تیرانداز ایران در این رشته هم 570 امتیاز کسب کرد تا جایگاه بیست و چهارم را از ان خود کند. در این بخش  تیراندازی از رومانی مدال طلا گرفت و نمایندگان اوکراین دوم و سوم شدند.
مسابقات بین‌المللی تیراندازی پلیس‌های جهان با حضور 43 کشور جهان از روز دوشنبه 26 بهمن ماه جاری در کویت آغاز شده و به مدت 10 روز جریان دارد.
تیم پلیس ایران در دو بخش بانوان و آقایان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در این مسابقات شرکت کرده است، بنابراین پرونده تیم پلیس ایران در این مسابقات امروز پنجشنبه با پایان یافتن مسابقات تپانچه بادی بسته می شود.
این مسابقات از 25 بهمن ماه سال جاری دررشته های مختلف تیراندازی با سلاح در کویت آغاز شده است و به مدت 10 روز در جریان است.
 

۲۹ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.